Hlavní navigace

Coca Cola si vybrala i90.cz pro hudební propagaci

[Tisková zpráva]

Sdílet

Coca Cola si vybrala i90.cz pro hudební propagaci

Praha, 21. leden, 2003 – Zítra bude oznámen první velký vítěz právě započaté hudební soutěže Coca Coly, který získá 50 originálních CD dle vlastního výběru. Český Internetový obchod i90.cz (http://www.i90.cz) byl vybrán Coca Colou jako sponsor hlavní ceny pro tuto tří-měsíční multinárodní hudební propagaci. Hlavní výherce bude moci svou cenu vybrat prostřednictvím internetového obchodu i90.

„Byli jsme vybráni Coca Colou a to je pro i90 velký úspěch,“ říká Jack Schrantz, ředitel i90, „Coca Cola je jednou z nejprestižnějších mezinárodních společností a to, že si vybrali právě naší společnost mezi ostatními Internetovými obchody je pro nás velká pocta.“

Soutěž Coca Cola – i90 o CD bude pokračovat do konce března 2003 a bude zahrnovat Českou republiku a Slovensko. Soutěž bude propagována na produktech firmy Coca-Cola. To zahrnuje více než 15 milionů lahví Coca Coly, Coke lite a jiných produktů od Coca Coly, reklamních materiálů, televizi, rádio a reklamu na Internetu.

Partnerství s i90 je součástí hlavní marketingové hudební kampaně Coca Colay s názvem „Coca Cola Music“. Jedná se o globálně úspěšnou marketingovou kampaň mající za cíl oslovit mladé lidi kteří pijí Colu, aby zaregistrovali kódy etiket z produktů Coca Coly a zúčastnili se tak soutěže o ceny.

Účastníci soutěže, kteří pošlu přes Internetu nebo SMS nejvíce kódů za měsíc získají hlavní cenu 50 CD od i90 – každy tyden přes 3 měsice.

Vítězové hlavní ceny si mají možnost získat 50 CD dle vlastního výběru ze široké nabídky od i90. Více informací o účasti na soutěži najdete na webových stránkách Coca Coly: http://www.co­kemusic.cz.

Internetový trh i90.cz, je největší a nejúspěšnější Český a Slovenský on-line obchod, který započal své slibné partnersví s Coca Colou v listopadu 2002 a došlo tak ke spojení obchodních zkušenností a multimediálního marketingu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).