Contactel si vybral MEDIA.COM interactive
MEDIA.COM interactive zvítězil ve výběrovém řízení na služby mediálního plánování a nákupu předního poskytovatele telekomunikačních služeb, firmy Contactel. Ostatními účastníky posledního kola tenderu byly HMS Praha, Zenith Media a Initiative Media Prague.
„Svoji účast v tomto tenderu jsme postavili zejména na nabídce integrovaného plánování v on-line i off-line médiích. Cílem integrovaného plánování je komunikace, která je pro klienta úspěšná, efektivní a měřitelná. Díky tomu, že se zabýváme realizacií mediální komunikace v on-line médiích, dobře známe dokonale digitální prostředí, což nám pomáhá dokonale porozumět potřebám klienta z internetového prostředí.oblasti telekomunikací.“, sdělil Jan Čep, ředitel MEDIA.COM interactive.
„Všechny agentury, které se zúčastnily výběrového řízení, předložily velice kvalitní nabídky. MEDIA.COM interactive však nejlépe splňoval stanovená kritéria a navrhl strategii, která nevíce odpovídá budoucím záměrům Contactelu,“ řekla Romana Tomasová, tisková mluvčí Contactelu.
Firma MEDIA.COM interactive je fullservisová interaktivní agentura, realizující reklamní kampaně převážně v on-line prostředí.