Hlavní navigace

COOL LEDEN

[Tisková zpráva] COOL leden – tak by se dal stručně nazvat vstup televizního kanálu Prima COOL do nového roku.

Sdílet

Prima COOL dosáhla za leden nejlepších výsledků, co se týká sledovanosti za celou dobu měření. Obzvláště úspěšný byl poslední lednový týden – a to ve všech klíčových cílových skupinách. Průměrný share za poslední týden ledna 2010 v cílové skupině Dospělí 15+ činil 2,02 %, v cílové skupině Dospělí 15–54 pak share dosáhl průměru 2,93 % a v cílové skupině Dospělí 15–40 dokonce 3,58 %.

Diváky stabilně zajímá Faktor strachu, rádi se vracejí i k animovanému fenoménu Simpsonovi. Své diváky si ale nacházejí i filmy, které Prima COOL uvádí (potvrzuje to například i sledovanost nedělního filmu Když se setmí, který měl share v cílové skupině 15–40 4,74 %). Pozadu nezůstávají ani fanoušci fotbalu, kteří pravidelně sledují zápasy anglické Premier League.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).