[Tisková zpráva] COOL leden – tak by se dal stručně nazvat vstup televizního kanálu Prima COOL do nového roku.
[Tisková zpráva] COOL leden – tak by se dal stručně nazvat vstup televizního kanálu Prima COOL do nového roku.
Prima COOL dosáhla za leden nejlepších výsledků, co se týká sledovanosti za celou dobu měření. Obzvláště úspěšný byl poslední lednový týden – a to ve všech klíčových cílových skupinách. Průměrný share za poslední týden ledna 2010 v cílové skupině Dospělí 15+ činil 2,02 %, v cílové skupině Dospělí 15–54 pak share dosáhl průměru 2,93 % a v cílové skupině Dospělí 15–40 dokonce 3,58 %.
Diváky stabilně zajímá Faktor strachu, rádi se vracejí i k animovanému fenoménu Simpsonovi. Své diváky si ale nacházejí i filmy, které Prima COOL uvádí (potvrzuje to například i sledovanost nedělního filmu Když se setmí, který měl share v cílové skupině 15–40 4,74 %). Pozadu nezůstávají ani fanoušci fotbalu, kteří pravidelně sledují zápasy anglické Premier League.
V Hradci Králové se schyluje k zajímavému soudnímu verdiktu, který by měl říct, zda je provozování sdružení poskytujícího Wi-Fi připojení…
Nedávno nalezené magnetofonové pásky, na kterých je zřejmě kompletně zaznamenán osmidenní soud, na konci kterého byl generální tajemník…
Pokud využíváte neplacenou verzi hudební streamovací služby Spotify, máte na mobilních zařízeních řadu omezení: můžete vyhledávat jen…
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.