Zákazníci mohou díky této nabídce ušetřit jednorázově až desítky tisíc korun, snížením měsíčních nákladů se službou Business Line pak další tisíce ročně. Služba Business Line kombinuje výhodné volání a vysokorychlostní internet, který je vystavěn na vlastní infrastruktuře s dohledem 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. To zaručuje firemním zákazníkům vysokou spolehlivost a bezpečnost provozu s garancí dostupnosti služby (SLA) 99,5 %. Stejně vysokou spolehlivost zaručí značková ústředna Alcatel-Lucent OmniPCX Office. Její modularita zaručuje vynikající přizpůsobení širokému rozmezí požadavků na počet digitálních a analogových účastnických linek. Hlasové služby zahrnují volání na tuzemské a zahraniční telefonní sítě, navíc s voláním do sítě Českých Radiokomunikací zdarma.
Alcatel-Lucent OmniPCX Office je špičková telefonní ústředna, které již v základním provedení nabízí mnoho zajímavých funkcí, které si zákazník může navolit. Patří sem například možnost volby firemního uvítacího pozdravu s možností úprav, centrální telefonní seznam s kapacitou 3000 záznamů, vícenásobné přesměrování pobočky v nepřítomnosti, volba ze dvou komunikačních jazyků, interní hudba pro přidržené hovory, integrovaný analogový i digitální modem pro vzdálenou správu anebo funkce CLIP – zobrazení čísla volajícího na analogových telefonech.
Bližší informace o službě Business Line naleznete na stránkách Českých Radiokomunikací www.radiokomunikace.cz.