První část finálového večera, ve které se představilo všech 14 finalistů, sledovalo 1 167 000 diváků. V obou hlavních cílových skupinách se tak včerejší ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT stalo nejsledovanějším pořadem po 20. hodině. Share dosáhl v cílové skupině Dospělí 15+ hodnoty 31,93 %. U mladších diváků v cílové skupině Dospělí 15–54 byl pak úspěch ještě větší – share 35,22 % (706 000 diváků). Druhá část večera, ve které se diváci dozvěděli jméno vítězného talentu, dosáhla rekordní podílu na trhu – v cílové skupině Dospělí 15+ 58,82 % (988 000 diváků)!
ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT vtrhlo na obrazovky Televize Prima a TV JOJ 29. 8. Průměrná sledovanost v cílové skupině Dospělí 15+ byla 1 001 000 diváků (share 25,85 %), v cílové skupině Dospělí 15–54 625 000 diváků (share dokonce 29,33 %).
Televize Prima chce na tento fantastický nedělní úspěch navázat i tuto neděli 5. 12., kdy uvede v televizní premiéře film režisérky Marie Poledňákové Líbáš jako Bůh, jehož byla právě Televize Prima partnerem. Nenechte si ujít bouřlivý příběh plný vášně, rozchodů a návratů, v němž zamilované dvojici komplikují vztah plánovitě či neplánovaně jak partneři, tak další členové rodiny, a to vše s humorem a nadhledem. Líbáš jako Bůh získal v rámci Českého lva 2009 ocenění za divácky nejúspěšnější český film.