Hlavní navigace

Česká televize hlavní mediální partner Letní filmové školy Uherské Hradiště 2009

[Tisková zpráva] Česká televize je hlavním mediálním partnerem Letní filmové školy Uherské Hradiště 2009, jejíž 35. ročník se uskuteční od 24. července do 2. srpna 2009.

Sdílet

V rámci mediálního partnerství Česká televize podporuje Letní filmovou školu především formou vysílání celostátní spotové kampaně.

O festivalovém dění bude Česká televize informovat ve svých zpravodajských a kulturních pořadech a především prostřednictvím osmiminutových Zpráv z Letní filmové školy v Uherském Hradišti 2009, které budou přinášet aktuální informace o dění na festivalu od 25. 7. do 2. 8. na ČT2 – 25. 7. od 22.25 hod. – 26. 7. od 22.00 hod. – 27. 7. od 23.10 hod. – 28. 7. od 23.10 hod. – 29. 7. od 22.10 hod. – 30. 7. od 23.10 hod. – 31. 7. od 23.10 hod. – 1. 8. od 21.35 hod. – 2. 8. od 22.25 hod.

Česká televize na festivalu prezentuje svoji dokumentární a filmovou tvorbu. Letos se v programu objeví kromě snímků koprodukovaných Českou televizí, také dva, které vznikly v samostatné produkci České televize:

  • Hlídač č. 47 režiséra Filipa Renče – www.ceskatele­vize.cz/speci­aly/hlidac47/
  • Muži v říji, komedie Roberta Sedláčka z malé jihomoravské vesnice Mouřínov, v níž končí silnice, v kinech od 20. srpna 2009 – www.ceskatele­vize.cz/filmy/

Na festivalu budou uvedeny také dokumenty České televize, například Efekt přihlížejícího (režie Miroslav Bambušek, Radim Špaček), Legie – Patria Nostra (režie Lucie Králová), Jednou týdně naplno (režie Erika Hníková), Šifra mistra Hanky (režie Miloslav Kučera), V hlavní roli Gustáv Husák (režie Robert Sedláček). Letošní významné životní jubileum Věry Chytilové připomene její dokumentární tvorba – Pátrání po Ester, Vzlety a pády. Součástí výběrové retrospektivy Václava Vorlíčka, kterou režisér osobně uvede, budou mimo jiné televizní komedie Ďábel ví hodně, Bubáci pro všední den a pohádky Rabín a jeho Golem, Arabela a Létající Čestmír.

Více informací: www.ceskatele­vize.cz/ct/par­tneri

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).