Soutěž na vytvoření nového loga a vizuálního stylu ČT vyhlásí vedení České televize během března 2006.
Cílem zavedení jednotného designu je sjednotit užívání značky ČT ve všech studiích a definovat závazný manuál praktických aplikací loga. Základní korporátní varianta nového loga by měla navazovat na tradiční značku. Česká televize má ambici vytvořit hodnotný a moderní grafický systém a zavést jej na obrazovku i mimo ni.
Česká televize osloví grafiky prostřednictvím největších profesionálních designérských organizací ČR, studia, zabývající se primárně korporátní a televizní grafikou, a také grafiky ČT.
Zaslané návrhy vyhodnotí a nové řešení loga a navazujícího systému značení ostatních kanálů vybere mezinárodní skupina nezávislých odborníků, jejímiž členy budou zástupce britské BBC a francouzské ARTE, profesionálové z oboru grafický design, vizuální komunikace, marketing a televizní grafika.