Ojedinělé postavení ČT24 vyplývá i z faktu, že má vysílání tohoto zpravodajského programu neustálou tendenci růst, což je v evropském srovnání další unikát. Porovnání dat za leden až květen 2010 to přesvědčivě dokazuje. A přitom není v uvedeném srovnání započítán měsíc červen, kdy podíl na publiku (share) dosáhl dosavadního vrcholu výsledkem 3,83 %, což byl nový měsíční rekord v pětileté historii ryze zpravodajského vysílání v České republice.
„Čirá sledovanost není prvotním cílem existence ČT24. Je ale potěšitelné, že zpravodajství veřejné služby dokázalo skloubit serióznost zpráv a analýz se silným diváckým zájmem. Potvrzuje se, že ČT24 našla divácky atraktivní model masivním vysíláním přímých přenosů, živých vstupů, důrazem na velké mimořádné speciály z politických i nepolitických akcí. ČT24 nabízí zážitek, dokáže udržet divácký zájem i v delším kontinuálním vysílání a v tom je jedinečná. Česká televize má díky ČT24 prostředek, který zvyšuje její společenský význam a posiluje dominanci zpravodajství veřejné služby v důležitých okamžicích života ČR,“ říká ředitel zpravodajství a šéf ČT24 Milan Fridrich. Také jeho nástupce ve funkci ředitele zpravodajství Roman Bradáč považuje výsledky ČT24 za mimořádný úspěch: „Takové zprávy jsou pochopitelně velmi potěšující. Nejen proto, že kolegové z ČT24 prokazatelně odvádějí kvalitní práci, ale i proto, že čeští diváci nacházejí cestu k jedinečnému zdroji informací a dokáží jej ocenit.“
Za sledované období, jímž je leden až květen 2010, byl v případě ČT24 průměrný podíl na publiku 2,95 %, což byl výsledek, jemuž se nejvíce přiblížil norský komerční kanál TV2 Nyhetskanalen s podílem 2,2 %. Třetího nejlepšího výsledku dosáhla maďarská Hír TV s podílem 1,9 % a za ní se umístila britská veřejnoprávní BBC News s podílem 1,1 %. Mezi stanicemi, které zaslaly vlastní údaje k porovnání, pak následují N-TV působící v německy mluvících zemích s podílem 0,9 % v Německu a 0,8 % v Rakousku. Podílu kolem 1 % dosahovala také v letech 2001–2006 vysílající finská YLE24. Ostatní současné stanice vykazují mnohem nižší podíl na trhu.