„Nové programové schéma ČT24 funguje a přivádí k programu stále víc diváků. Úspěšné jsou prodloužené víkendové Události v regionech, nové Odpolední nebo Noční události. Stále existuje potenciál pro růst, zvláště u hodinových Událostí, komentářů, Ekonomiky ČT24 nebo Hydeparku. ČT24 prospěla profilace pořadů na méně moderátorů, nová grafika a titulkování a větší důraz na atraktivní formáty ve večerním prime time,“ říká ředitel zpravodajství ČT Milan Fridrich.
Vysílání ČT24 zaznamenalo také dosud nejvyšší podíl na počtu diváků – tzv.share – a to ve výši 2, 67 procenta. Za celkovým úspěšným trendem stanice je možné zahlédnout i nejvyhledávanější pořady, které se dlouhodobě těší mimořádné přízni diváků. Vlajkovou lodí, tedy nejsledovanějším pořadem ČT24, zůstává i nadále druhá část nedělních Otázek Václava Moravce, která se exkluzivně vysílá právě na této stanici. Výrazný zájem projevují diváci také o prodloužené Události, komentáře. Alespoň část tohoto diskusního pořadu si denně nenechá ujít téměř čtvrt milionu diváků. Mezi novinkami získává výraznou pozici také komunikativně zaměřený pořad Hyde park. Nejvyšší sledovanost zaznamenal 18. ledna, kdy byl jeho hostem Miloš Zeman. Tehdy ho sledovalo 231 000 diváků.
„Nové formáty využijeme v předvolebním vysílání ČT24, které je co do rozsahu historicky nejmasivnější a nejpropracovanější. Věříme, že i díky němu v příštích měsících ČT24 divácky razantně posílí,“ dodává Fridrich.