Hlavní navigace

Čtenáři iDNES.cz hledají znamení a soutěží o automobil.

[Tisková zpráva] Praha, 02. listopadu 2009 - Zpravodajský portál iDNES.cz připravil pro své čtenáře velkou vánoční soutěž. Hlavními cenami bude automobil Seat Ibiza, plavba zaoceánskou lodí v Karibiku, LCD televizor a dalších 127 cen. Cesta k lukrativním výhrám vede přes pozorné sledování iDNES.cz a hledání znamení v podobě kódů.

Sdílet

Podstatu soutěže vysvětluje ředitel iDNES.cz Jaroslav Kábele: „Chceme, aby čtenáři poznali celý iDNES.cz. Někdo třeba zná jen zpravodajství, jiný si chodí jen pro rady na server pro kutily Hobby.cz, jiný hledá práci na JobDNES.cz nebo kupuje auto prostřednictvím Automodul.cz. My bychom rádi, aby si uživatelé uvědomili, že tohle všechno je iDNES.cz. Že dokáže nejen informovat, ale i bavit a posloužit.“

Soutěž startuje 9. listopadu a potrvá 30 dní, během nichž budou mít soutěžící za úkol na iDNES.cz, ale také v tištěné MF DNES, Lidových novinách a Metru i ve vysílání Expres rádia a Rádia Classic odhalit 50 kódů. Pro postup do finále, kde o konečném pořadí rozhodne tipovací otázka, jich bude potřeba najít 25. Každý soutěžící se bude muset registrovat v systému MůjPas, na stránkách o soutěži na doméně www.hledejtez­nameni.cz uvidí kolik kódů nasbíral, kolik mu jich ještě schází a kde najde kód pro daný den.

Více informací k soutěži, soutěžní pravidla a přehled cen naleznete na doméně www.hledejtez­nameni.cz, kterou oficiálně spouštíme 2. listopadu.

O mediální skupině MAFRA:
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro.

Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz, dalším portálem je pak jobdnes.cz pro vyhledávání zaměstnání.

Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM, hudebně-společenský časopis FILTER a hudební televize Óčko.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).