V průměru Otázky Václava Moravce speciál sledovalo 5,8 dospělých, tedy 496 000, při podílu na publiku 14,37 %.
Muži věnovali předvolebním vystoupením krajských lídrů o 1,1 % větší pozornost než ženy, kdy muži vykázali sledovanost 6,4 %, zatímco ženy 5,3 %. Také v podílu na publiku byli více zastoupeni muži 17,96 % než ženy 11,73 %.
Předvolební debaty si až na výjimky vysloužily největší sledovanost právě ve svém regionu. V Plzeňském, Královéhradeckém a Jihomoravském kraji se speciály z vlastního regionu dostaly na druhé místo ve sledovanosti; u Středočechů to bylo místo třetí a u diváků z Liberecka obsadila debata z vlastního regionu dokonce až páté místo.
Zájem o předvolební speciály rostl u diváků jak s věkem, tak se vzděláním.
Nezájem o politická témata se opět projevil u věkové skupiny 15–24letých, z níž se rekrutují prvovoliči. Ti vykázali sledovanost v průměru 1,1 % a podíl 5,04 %.
Diváci ve věku 25–34 let a diváci 35–44letí zaznamenali podobnou sledovanost, a to 2,4 %, respektive 2,9 %; při podílu 6,80 % respektive 7,51 %. Největší pozornost debatám věnovali 55letí a starší diváci, jejichž průměrný zájem je vyjádřen sledovaností 12,3% a podílem 23,53 %, následováni 45–54letými s 4,5 % sledovanosti s téměř 11procentním podílem na publiku. V žebříčku sledovanosti podle vzdělání si stojí nejvýše absolventi vysokých škol se sledovaností 10,9 % a více než čtvrtinovým podílem (26,02 %). Následují je středoškolsky vzdělaní (sledovanost 6,4 %, podíl 15,72 %), dále diváci vyučení bez maturity (sledovanost 5,1 %, podíl 12,16%) a nejmenší preference si pořady získaly u diváků se základním vzděláním, a to 3,5 % při podílu 9,79 %.