Hlavní navigace

D-Link inovuje partnerský program Partner+

[Tisková zpráva] Praha 5. května 2009 – D-Link, přední výrobce end-to-end síťových a komunikačních řešení pro firmy i domácnosti, zvyšuje pozornost, kterou věnuje jednotlivým prodejním kanálům a výrazně inovuje svůj program pro channel partnery nazvaný Partner+. Partnerský program byl zahájen v roce 2006 ve všech evropských zemích.

Sdílet

D-Link Partner+ je program zaměřený na zvýšení úrovně znalostí, podpory a také na zvýšení marží pro prodejce s přidanou hodnotou a systémové integrátory společnosti D-Link. Klíčovým komunikačním nástrojem jsou webové stránky Partner+ na adrese http://www.dlin­kpartnerplus.com, které přinášejí aktuální informace o nejčerstvějších novinkách a nabídkách a zároveň poskytují přístup ke stále většímu počtu užitečných marketingových a prodejních nástrojů. Ty jsou navrženy tak, aby partnerům pomáhaly zvyšovat prodej a rozšiřovat jejich znalosti.

„Náš vztah s partnery bereme velmi vážně, a proto se snažíme program Partner+ neustále zlepšovat přidáváním inovativních nástrojů na podporu prodeje, e-learninová školení a pravidelně aktualizované informacetak, abychom vyhověli všem jejich měnícím se potřebám,” uvádí Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika.

Partnerský program Partner+ nabízí celou řadu nabídek akreditací a školení s certifikačním programem, který je zaměřen na ty oblasti trhu, kde partneři budou moci v budoucích letech získat nejvíce příležitostí k růstu tržeb i příjmů. Partneři programu Partner+ tak mohou získat status D-Link Certified Specialist v kategoriích Security, Wireless, Storage a Switch.

„Jsme přesvědčeni, že výhody dostupné prostřednictvím tohoto programu nám pomohou ve společném rozvoji – nabídkou vyšší ziskovosti a mimořádné efektivnosti vynaložených prostředků,” uvádí Aleš Pícl.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).