Zákazníci zde budou moci díky horké lince získat informace co dělat v případě, že mají se zařízením D-Link nějaký technický problém, potřebují technickou radu apod. Dozví se také, jak a kde mohou zařízení získat i informace o délce záruk či jejich podmínkách. Zlepšení servisu, pocítí koncoví zákazníci v celé ČR i SR.
Odpověď a vyřízení požadavku telefonem či e-mailem získají zákazníci v pracovní době nejdéle do 4 hodin od zaregistrování požadavku. Složitější technické dotazy, vyžadující konzultace odborných pracovníků, budou předávány na technický support D-Link CZ/SK či dále do Londýna nebo na Tchaj-wan.
Jiří Kraval, Country Sales Manager D-Link pro Českou a Slovenskou republiku, k tomu řekl: „Spuštěním horké linky umožníme všem našim zákazníkům, od velkých firem po domácí uživatele, získat potřebné informace ihned a v češtině. Jsme si vědomi toho, že kdo rychle pomáhá dvakrát pomáhá a proto jim v tomto ohledu vycházíme maximálně vstříc.“