D-Link představuje Program globálního partnerství (GAP)

[Tisková zpráva] Praha 3. března 2009 – D-Link, přední výrobce end-to-end síťových a komunikačních řešení pro firmy i domácnosti, rozšiřuje své partnerské aktivity a vytváří program globálního partnerství D-Link GAP (Global Alliance Program). Ten poslouží k doplnění a rozšíření mimořádně hodnotné nabídky služeb a produktů D-Link pro velké zákazníky a prodejce. Program GAP je rozdělen do tří kategorií – strategie, řešení a technologie, a jeho cílem je lépe pokrýt potřeby dodavatelů produktů D-Link, které souvisejí s technologickými inovacemi produktů a jejich uváděním na trh.

Sdílet

Program GAP se zaměřuje na vytváření efektivních partnerských vztahů s předními progresivními firmami pro společný vývoj řešení a služeb, které vycházejí vstříc měnícím se požadavkům zákazníků a pomáhají jim při řízení jejich podnikatelských aktivit. Tento program navíc vytváří jedinečné příležitosti pro členy společenství při rozšiřování jejich oblasti působení na trhu prostřednictvím vývoje řešení a služeb, které doplňují již existující řešení D-Linku pro zákazníky i obchodní kanály. Třívrstvý program rozšiřuje řadu výhod pro vybrané partnery, které zahrnují dřívější přístup k inovovaným produktům, společný marketing, možnost použití značky D-Link (partner branding), testování řešení a jejich součinnosti, školení, technickou podporu a prodejní nástroje.

„Global Alliance Program je strategie typu „win-win“, která přináší prospěch všem účastníkům, tedy D-Linku i jeho spojeneckým partnerům,“ uvádí Tony Tsao, CEO a prezident D-Link Corporation. „Tento program je jakousi formální strukturou pro D-Link a jeho partnery, zaměřenou na sdílení sil a vzájemné rozšiřování nabídek. Program slouží pro zlepšování firemních řešení a služeb a zároveň dává partnerům příležitost těžit z globální přítomnosti D-Linku při expanzi na nové trhy. Tímto spojenectvím chceme dosáhnout společného úspěchu a růstu naší společnosti i partnerů a podpořit progresivní vývoj, což ve svém důsledku přinese maximální užitek našim zákazníkům.“

GAP poskytuje svým členům řadu zdrojů a podpůrných programů, které usnadňují vývoj a zajištění součinnosti jejich produktů a řešení s těmi od D-Linku. D-Link GAP rozděluje členy do tří různých kategorií (partneři v oblasti strategie, řešení a technologie) v závislosti na rozsahu požadavků na spolupráci a interoperabilitu s řešeními společnosti D-Link. Program představuje praktické uplatnění unikátního přístupu a vize D-Linku, která sází na otevřená a navzájem spolupracující řešení a na nejlepší dosažitelné inovace, které poskytnou zákazníkům rozmanitá řešení na pomoc při řízení jejich podnikání.

Mezi klíčové výhody vstupu do GAP patří:

  • Globální marketing, rozvoj podnikání a technická podpora, která může pomáhat členům v hledání nových obchodních příležitostí, diferenciaci jejich řešení nebo služeb a v nabízení hodnotnějších produktů zákazníkům;
  • Špičkové laboratoře pro provádění komplexního testování produktů, které dává členům záruku součinnosti s produkty D-Link;
  • Zařazení do přehledu firem a řešení na nových webových stránkách D-Link Alliance, doplněné o rozsáhlé aktuální informace o řešeních jednotlivých členů;
  • Hlubší seznámení se strategií produktů D-Link prostřednictvím sdílení informací a různých akcí, na kterých mohou členové spolupracovat s produkčními týmy D-Linku.

Členství v D-Link Global Alliance Program je otevřené všem společnostem. Zájemci o zapojení do D-Link GAP se mohou dozvědět více o programu nebo požádat o členství na http://allian­ce.dlink-intl.com nebo poslat e-mail na alliance@dlin­k.com.sg.

O společnosti D-Link
Společnost D-Link, která byla založena před více než 20ti lety v roce 1986, je největším výrobcem síťových produktů mimo území USA. Společnost dosáhla pozice jednoho z předních dodavatelů síťových broadbandových digitálních prvků pro hlasovou a datovou komunikaci a řešení pro digitální domácnosti, malé a střední podniky či velké společnosti. S miliony vyrobených a distribuovaných síťových a komunikačních produktů má D-Link významné postavení na trhu a jeho produkty vykazují vysoký poměr cena/výkon. D-Link má zastoupení ve 20 zemích po celé Evropě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).