D-Link Europe, Londýn, a Taipei, Taiwan, 20. června 2006 – Společnost D-Link dnes slaví 20. výročí svého založení, ke kterému došlo v roce 1986. Od prosté počáteční fáze s pouhými čtyřmi zaměstnanci vedenými zakladatelem, prezidentem a CEO Kenem Kaoem se společnost D-Link rozrostla tak, že v současnosti její roční tržby přesahují miliardu dolarů a společnost zaměstnává 1800 zaměstnanců ve více než 90 pobočkách poskytujíc služby ve více než 100 zemích na pěti světadílech.
Základní poslání společnosti D-Link, „Budování sítí pro lidi“, je srdcem hnací síly při poskytování vysoce výkonné a na standardech postavené technologie, která nabízí pokrokové funkce za přijatelnou cenu. Úspěch společnosti D-Link přispěl k růstu odvětví síťování osobních počítačů a internetu od jeho zrodu jakožto domáckého průmyslu až k vysoce výkonným, hladce propojeným, více-protokolovým komunikačním sítím hlavního proudu, které v současnosti propojují podniky a domácí uživatele.
Úspěch společnosti D-Link spočívá v rozšíření trhu na malé až středně velké firmy (SMB) a domácí spotřebitele, pro něž byly v minulosti ceny nepřijatelné a kteří se nyní mohou těšit z konektivity a přístupu k internetu. Nasazením agresivní cenové strategie a pokrokové síťové technologie pro celou řadu segmentů trhu dokázala společnost vytvářet vysoké objemy dodaných produktů, což donutilo trh a konkurenci snížit ceny pro největší skupiny uživatelů na přijatelnou úroveň.
Pokrokové technologické funkce a nízkonákladové produkty společnosti D-Link se zasloužily o zpřístupnění síťových služeb spotřebitelům na masovém trhu a malým a středně velkým firmám po celém světě. Strategie „Budování sítí pro lidi“ úspěšně umožnila společnosti zaujmout své současné postavení celosvětového lídra v oblastech síťování a komunikace digitálních domácností a SMB a získala pověst na hodnotě založeného poskytovatele pokrokových síťových technologických řešení, jako jsou na standardech stavěná drátová i bezdrátová řešení, směrování a přepínání, širokopásmové připojení, IP telefonování a video telefonování, produkty pro IP skladování, bezpečnost a řízení.
Rozsáhlá celosvětová sít obchodních jednotek umožnila společnosti D-Link rovnoměrně generovat tržby z prodeje ze tří hlavních světových trhů: 33 % z Regionální obchodní jednotky pro Severní Ameriku, 33 % z regionální obchodní jednotky EMEA (Evropa , Střední Východ a Afrika) a 33 % z Regionální obchodní jednotky APAC (Pacifická Asie a ostatní oblasti).
„Došlo k vzájemnému protkávání bezdrátových a drátových produktů společnosti D-Link pro ethernetové sítě a konektivitu, čímž vznikla rozsáhlá pavučina domácích a firemních počítačových sítí a společnost tak získala postavení vedoucí globální značky, jež je synonymem kvality a hodnoty,“ uvedl Norm Bogen, ředitel výzkumu sítí společnosti In Stat. „Jejich současná rozsáhlá přítomnost na trhu a jejich páky umožňují posouvat objevující se technologie postavené na standardech do popředí a vytvářet pro uživatele vysoce kvalitní řešení skutečně založená na hodnotě již časně ve fázi technického osvojení v rámci životního cyklu produktu, což uživatelům rychleji poskytuje cenově dostupnější a vzájemně spolupracující pokrokovou technologii.“
Po dvaceti letech výnosného růstu překročily v roce 2005 roční tržby společnosti D-Link miliardu dolarů, což jenom dokládá globální přijetí pokrokových síťových technologických řešení na trhu. Odborníci v oboru a nezávislé agentury zabývající se průzkumem řadí společnost D-Link na první místo v oblasti síťových řešení v regionu Pacifické Asie a mezi první tři na světě. Společnost rovněž zaujímá první příčku s ohledem na tržní podíl v oblasti síťových jednotek a jednotek konektivity pro digitální domácnosti a malé až středně velké firem podle počtu dodaných produktů a nainstalované základny.
„Během posledních dvaceti let jsme dosáhli mnoha milníků, přičemž jsme si udrželi naši přesvědčivou způsobilost s ohledem na design, vývoj, výrobu a distribuci hotových výrobků, které důsledně dodržují princip technologie postavené na standardech. Společnost D-Link vytváří sítě pro lidi a našim zákazníkům nabízí opravdovou hodnotu,“ řekl Ken Kao, globální prezident a CEO společnosti D-Link. „Značka D-Link, oddanost dokonalosti a kvalitě jsou silnější než kdykoliv předtím, což nás staví do ideální pozice pro následující fázi výnosného růstu naší společnosti. I nadále budeme postupovat kupředu tím, že budeme zavádět cenově dostupnější produkty postavené na standardech a založené na kvalitě a technologické inovaci.“
„Více než kdy dříve dnes platí, že svět je jediným globálním trhem s různými lokálně obhospodařovanými oblastmi, ve kterých byly přijaty stejné celosvětové standardy,“ řekl Kevin Wen, president divize D-Link Europe. Základním posláním společnosti D-Link je „Budování sítí pro lidi“. Cílem tohoto poslání je poskytovat dostupná řešení v rámci technologie postavené na standardech a tak uživatelům umožnit přístup k internetu, sdílení lokálního a širokopásmového přístupu pro hlas, video, data a, co je však důležitější, sdílení nápadů, ať už se objeví někde ve světě či ve vedlejší místnosti.“
„I nadále hledáme nové způsoby, jak skloubit pokrokovou technologii a kvalitní produkty a řešení, jejichž cílem je pomáhat spotřebitelům a firmám získat vyšší produktivitu a výkonnost v prostředí, ve kterém je sdílení informací a spolehlivost podnikových sítí kritická,“ dodal Kevin Wen.
Společnost D-Link prodává širokou škálu kvalitních, avšak zároveň cenově dostupných, síťových a komunikačních produktů rozdělených do kategorií v závislosti na funkcích od výrobků pro digitální domácnost až po podnikové systémy a řešení včetně drátových a bezdrátových síťových produktů postavených na standardech, mediálních platforem a zařízení společně příslušenstvím, jako jsou adaptéry, tiskové servery, routery, mosty, rozbočovače, přepínače, kabelové a DSL modemy, digitálními kamery, videokonferenční telefony a systémy, telefony a systémy pro IP volání, přehrávače médií, bezpečnostních řešení, řídicí řešení a produkty pro IP skladování.