Tchajwanské globální značky v předchozím roce mohutně posilovaly a letos 20 předních značek zvýšilo svoji hodnotu oproti minulému roku o 33%, přičemž celková hodnota značek dosahuje téměř 8,444 miliardy USD. To ukazuje, že Tchaj-wan je globálním lídrem v oblasti ODM, EMS a zásobovacích řetězců a že zdejší podmínky pro rozvoj značkové výroby prospívají regionálnímu i mezinárodním trhům.
Tabulka Top Taiwan Global Brand 2007 je vypracována podle metodiky společnosti Interbrand. Ta byla použita pro vyhodnocení 100 nejhodnotnějších světových značek (publikováno v magazínu BusinessWeek). Metodika hodnocení značky kombinuje finanční analýzy, Role of Branding Index (procento nehmotných příjmů generovaných danou značkou) a Brand Strength Score (hodnota odrážející konkurenční schopnost značky), které slouží jako indikátor postavení tchajwanských značek na světovém trhu. Posuzována byla všechna průmyslová odvětví a letošní přehled byl rozšířen z 10 na 20 předních značek.
V minulém roce byla značka D-Link jmenována desátou nejhodnotnější tchajwanskou globální značkou. Zatímco většina společností skončila letos s nižším hodnocením, společnost D-Link si svoje postavení nejen vylepšila, ale dosáhla přitom také největšího vzestupu, protože postoupila o čtyři místa a stala se tak šestou nejhodnotnější tchajwanskou globální značkou.