Datart Záruka se vztahuje na velké domácí spotřebiče a televizory. Zákazníci, kteří si nakoupí výrobky, na které se Datart Záruka vztahuje, budou moci o jeden rok déle využívat komfort záručních služeb, které jim v tomto prodlouženém období poskytne přímo společnost Datart, včetně speciální Garance stálého obrazu, kterou Datart svým zákazníkům poskytuje nad rámec standardních záručních povinností.
Mezi služby, které bude Datart svým zákazníkům poskytovat v rámci speciální prodloužené záruky, patří opravy velkých kuchyňských spotřebičů přímo u zákazníků doma, výměna porouchaného výrobku v případě jeho neodstranitelné vady za nový spotřebič srovnatelných parametrů či zmíněná Garance stálého obrazu, která představuje zápůjčku náhradního televizoru po dobu opravy televizoru porouchaného. Zaměstnanci Datartu si přitom pro porouchaný televizor přijedou k zákazníkům, zapůjčí jim náhradní a následně opět nainstalují a zkontrolují televizor opravený – to vše v rámci bezplatné Datart Záruky.
Zákazníci, kteří nakoupí spotřebiče s Datart Zárukou, mohou zároveň využít výhody registrace na webové adrese http://www.datart.cz/datartzaruka, kde jim následně budou k dispozici všechny důležité údaje o jejich nákupu. Zákazníci výhodu registrace ocení zejména v případě ztráty účtenky, speciálního certifikátu k Datart Záruce nebo záručního listu. Spotřebiče, na které se vztahuje Datart Záruka, je třeba reklamovat vždy přímo prostřednictvím.
Zákaznické linky společnosti Datart (810 328 278) nebo přímo v prodejně. Datart Záruka se přitom nevztahuje na nákupy realizované prostřednictvím e-shopu Datart.cz, prostřednictvím služby Expresní odběr ani na nákupy v systému Datart Aukce.