Dříve bylo pro podnikání daleko důležitější fyzické sídlo firmy, kde vás po vstupu uvítala recepční, a nabídla kávu. Dnes k podnikání stačí internet a u firem, se kterými spolupracujete, jste často jen v elektronickém kontaktu. Návštěvu jejich sídla nahrazuje návštěva firemního webu. Ale nezdá se vám, že takovému virtuálnímu firemnímu sídle něco chybí? Teprve s virtuální recepční z www.mluvicireklama.cz bude vaše internetové firemní sídlo kompletní.
Podle Davida Jukla ze společnosti FX Trade Systems, která uvdený web provozuje, může například virtuální recepční odpovídat na otázky, které různí klienti pokládají ve stejném znění a vaši zaměstnanci na ně donekonečna odpovídají také ve stejném znění. Jde o robotickou práci, kterou bychom měli přenechat robotům.
„Podle případových studií navíc zvyšují animované – mluvící bannery prodejnost nabízených produktů o třicet procent“, říká Jukl. Proč jsou bannery tak účinné? Internet je zahlcený textovými informacemi, a návštěvníky webových stránek už nebaví přelouskávat nekonečné množství písmenek. Virtuální postava na webu pomůže odlišit se od stovek jiných internetových prezentací. Novinka zaujme a virtuální obličeje jsou také velmi přesvědčivé – podle psychologů, které oslovil web mluvicireklama.cz, jsou informace u kterých je mluvené slovo doprovázené mimikou, a tedy i gesty mimoverbální komunikace, o sto procent přesvědčivější, než pouhý text.
„Mluvící reklamu si můžete vytvořit sami podle podrobného návodu, který je k dispozici na webu mluvicireklama.cz, nebo si můžete bannery objednat u nás a my vám je dodáme na klíč,“ říká David Jukl.