Investice v úhrnné výši 6.500 000,– Kč získalo během vysílání prvního cyklu Dne D celkem 10 podnikatelů. Zatím nejúspěšněji se rozvíjejí tyto investiční nápady: Bronislav Zajonc a projekt „Zvysoka“, Karel Chromý s uhlíkovou náplastí, mladý ambiciózní Kaskadér Jiří Hrbáček, projekt Shopguru Pavla Kotyzy a Romana Andělová a její pohádkové postavičky Krkouni.
Z celé České republiky se do první řady DNE D přihlásilo asi 800 podnikatelů s projekty z oborů gastronomie, IT, stavebnictví, zdravotnictví, zábavy až po „cimrmanovské zlepšováky“. Při výběru projektů rozhodovala hlavně jejich propracovanost, realizovatelnost, případně originalita nápadu. Vybraných 90 projektů předstoupilo před investory a televizní kamery a diváci mohli cyklus sledovat od 31. března 2009 vždy v úterý ve 21:40 na ČT1.
Své vlastní peníze byli připraveni investovat do zajímavých nápadů a podnikatelských záměrů Dana Bérová, Marta Nováková, Ivan Pilný, Tomio Okamura a Ondřej Bartoš
Reality show DEN D jako ojedinělý pořad tohoto typu v Česku si získal své diváky a od prvních dílů ho sledovalo ve vysílání ČT v průměru přes 550 000 diváků a dalších 60 000 návštěvníků iVysílání České televize na internetu. Den D se tak stal v internetovém vysílání druhým nejžádanějším pořadem České televize, hned po talk show Jana Krause „Uvolněte se, prosím“.
„Pořad, který se zásadním způsobem liší od běžných soutěží. Má svá pravidla, ale není to hra. Je to skutečný byznys, jsou to skutečné příběhy a řadě lidí, kteří tímto pořadem projdou, změní Den D život,“ řekl dramaturg pořadu Lukáš Franta.