Loňský rok byl pro METRO rokem významných investic – vzniklo sedmnáct nových vydání a METRO rozšířilo pokrytí o 23 měst nad 200.000 obyvatel. Vlivem těchto investic došlo k meziročnímu nárůstu celkového nákladu o 19 % a významnému posílení pozice deníku METRO na trhu.
Výsledky posledního čtvrtletí 2005:
- meziroční 6% nárůst prodeje inzerce – 101.3 mil. US$ (95.4 mil. US$)
- meziroční 13% nárůst distribuovaného nákladu
- dosažení operačního zisku – 5.5 mil. US$ (5.4 mil. US$)
- dosažení čistého zisku – 5.9 mil. US$ (5.7 mil. US$)
- průměrný zisk na akcii – 0.01 US$ (0.01 US$)
Celkové výsledky roku 2005
- meziroční 19% nárůst prodeje inzerce – 359.7 mil. US$ (302.4 mil. US$)
- meziroční 19% nárůst nákladu na 4,9 milionu kopií
- operační ztráta – 2.5 mil. US$ (7.7 mil. US$)
- čistá ztráta – 7.0 mil. US$ (8.7 mil. US$)
- průměrná ztráta na akcii 0.01 US$ (0.01 US$)
Na českém trhu dosáhl deník METRO meziročního nárůstu inzertních příjmů o 12 %. Objem inzerce dosáhl 286 milionů Kč v porovnání s 255 miliony Kč v roce 2004. Provozní výsledek vzrostl o 8,5 milionu Kč.