Praha, 30. září 2010 – Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, v těchto dnech posílil o firemní a velkoobchodní zákazníky sesterské společnosti VOLNÝ, a.s. Spolu s nedávným prodejem slovenské pobočky tak skupina Dial Telecom ve velmi krátké době významně restrukturovala své hlavní aktivity. Dial Telecom se dále profiluje na trhu jako operátor orientující se na firemní a velkoobchodní zákazníky. Spolu s převzetím zákaznické báze Volného dnes v 10 hodin proběhlo v sídle společnosti Dial Telecom i oficiální přivítání kolegů přicházejících z Volného.
S převzetím firemních a velkoobchodních zákazníků souviselo i převzetí částí obchodního a technického oddělení. Obchodní oddělení přesídlilo do budovy Dial Telecomu již během léta. Technické a servisní pracovníky dnes uvítal Zdeněk Sivek, předseda představenstva Dial Telecom, a.s., a Aleš Zeman, předseda představenstva společnosti VOLNÝ, a.s.
„V uplynulých měsících jsme akumulovali kapitál, například prodejem slovenské společnosti Dial Telecom. Naší vizí je dále posilovat naši pozici na českém telekomunikačním trhu, a to jak prostřednictvím akvizic konkurenčních firem, tak i pravidelnými investicemi do rozšiřování vlastní optické infrastruktury v souladu s rostoucí poptávkou našich zákazníků,“ řekl v úvodu Zdeněk Sivek.
Operátoři informovali obchodní partnery a zákazníky
K oficiálnímu přechodu části jmění společnosti VOLNÝ, a. s. na nástupnickou společnost Dial Telecom, a.s. dojde s účinností od 1. října 2010, v souladu s projektem rozdělení uloženým ve sbírce listin. Od tohoto data Dial Telecom, a.s. převezme odpovědnost za poskytování a podporu telekomunikačních služeb Volného v segmentu firemních a velkoprodejních zákazníků a VOLNÝ, a.s. se zaměří výhradně na poskytování telekomunikačních služeb rezidentním zákazníkům.
„Rádi bychom našim zákazníkům a obchodním partnerům poděkovali za dosavadní spolupráci. Věříme, že spojení s předním českým poskytovatelem telekomunikačních služeb, který disponuje jednou z nejrozsáhlejších optických sítí v ČR a dlouhodobě se soustřeďuje na poskytování služeb pouze firemní a velkoobchodní klientele, jim přinese kvalitní a komplexní služby, jež splní jejich požadavky,“ řekl Zdeněk Sivek, předseda představenstva Dial Telecom, a.s. (Česká republika).
Z hlediska provozu služeb se nic nezmění
Zůstává nadále stejná zákaznická linka, ale také rozsah, kvalita i ceny poskytovaných služeb, které v současné době zákazníci Volného využívají. Změnu zákazníci zaznamenají pouze u fakturace služeb, jež nyní bude pod hlavičkou Dial Telecom, a.s. Obdobnou změnou projdou i současné smluvní dokumenty a daňových doklady obchodních partnerů vystavené po 1. říjnu 2010.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 500 kilometrů v rámci České republiky a 140 km kabelových tras s přibližně 9 100 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Více informací na stránkách http://www.dialtelecom.cz.
O firmě VOLNÝ, a.s.
VOLNÝ je významný český poskytovatel telekomunikačních služeb, který působí na trhu od roku 1995. Společnost VOLNÝ nabízí svým zákazníkům komplexní řešení telekomunikačních potřeb, zahrnující trvalé připojení k internetu, hlasové a datové služby, síťová řešení VPN, zajištění bezpečnosti, server housing, web hosting a řadu dalších souvisejících služeb. VOLNÝ patří od roku 2009 do skupiny Dial Telecom. Více o firmě najdete na webových stránkách http://www.firma.volny.cz.