Hlavní navigace

Digital signage od Ki-Wi Digital je efektivní a dynamický nástroj podpory prodeje

[Tisková zpráva] Řada českých retailových společností provedla nebo plánuje provést renovaci (interiérové osvěžení) svých prodejen s cílem podpořit prodej, zpřehlednit nabídku svého zboží, usnadnit a zpříjemnit zákazníkům nákupní proces od vkročení do prodejny přes prezentaci vystaveného sortimentu až po nákup zboží. V každém tomto kroku může nakupujícího provádět digital signage, což mu zpříjemní zážitek z nákupu.

Sdílet

Největší potenciál pro další reklamu má podle letošního výzkumu místo prodeje. „Stejně jako loni si více než třetina populace myslí, že by se mohlo konat více ochutnávek a prezentací v místě prodeje, a příliš by jim nevadilo, kdyby přibylo upoutávek v regálech a na pultech,“ uvedla společnost Factum Invenio, podle které lidé nemají námitky ani proti reklamním obrazovkám v obchodech. 

Ki-Wi Digital, jež se zabývá  digital signage, připravilo řešení pro retailové spo­lečnosti, které uvažují o vy­užití digitál­ních obrazovek pro propagační, informační i merchandisingové účely ve svých prodejnách. 

Jak to vlastně funguje? Například společnost Tescoma s.r.o., česká špička ve vývoji, designu a prodeji značkových kuchyňských potřeb, zatraktivnila v roce 2010 interiér prodejních center Tescoma pomocí digitálních obrazovek. Tato nová koncepce prodejen a nový styl prezentace napomohl Tescomě zpříjemnit nákupní zážitek svým zákazníkům. Jak uvedl Michal Robek, ředitel IT Tescomy, nasazením multimediálních Ki-Wi přehrávačů do obchodních center Tescoma získala jedinečnou možnost neotřelým způsobem prezentovat funkčnost nových produktů Tescoma pomocí krátkých videozáznamů a zdůrazňovat akční nabídky pomocí obrázkových slideshow. 

 Pracovník Tescomy může například ze zlínského sídla zasílat na jednotlivé digitální obrazovky rozmístěné v prodejnách po celé ČR i zahraničí aktuální a cílené informace o zboží či akční nabídky a slevy, případně i prezentovat ukázky používání kuchyňských potřeb v praxi, to vše pomocí Ki-Wi aplikace, která nepřetržitě komunikuje s digitálními obrazovkami a slouží pro okamžitou a jednoduchou správu digitálního obsahu. Pan Robek se na adresu efektu digitálních panelů v jejich prodejnách vyjádřil pozitivně: “Již několik prvních měsíců provozu ukázalo úspěšnost nasazení systému v podobě kladných reakcí zákazníků.“ 

Další retailovou společností, která  vytváří nový kon­cept svých prodejen, je Euromedia Group, lídr na knižním trhu v ČR. Pro zkvalitnění mer­chandisingu instalovala digitální obrazovky ve svých prodejnách v Galerii Harfa v Praze a v OC Forum v Liberci. I v tomto roce hodlá pokračovat ve vylepšování svých prodejen. 

Ki-Wi Digital bude nabízet od května 2011 také inte­raktivní zaří­zení, kdy své digitální  obrazovky dokáže “vyzbrojit” čtečkou čárových kódů, a digitální panel tak slouží nejen pro informační a komerční sdělení, ale umožňuje nakupujícímu po přiložení čárového kódu vystaveného zboží ke  čtečce zhlédnout, jak se tento produkt používá. Tento způsob interakce a edukace sblíží zákazníka s produktem a prodejci napoví, o co návštěvník prodejny jeví zájem, a usnadní mu následnou argumentaci. 

Retailové spo­lečnosti si začínají  čím dál více uvědomovat, že za prodejností jejich zboží nestojí pouze kvalita sortimentu a cena, ale i prostředí, ve kterém se nakupující po­hybuje. Dobře použitá digital signage v retailu umožní firmám aktivně a cíleně oslovovat své zákazníky pomocí aktuálních informací a promo nabídek, ale také interaktivních videoukázek. 

Společnost Ki-Wi Digital s.r.o. je český technolo­gický „start-up“  specializující se na komplexní řešení v oblasti Digital Signage – reklamních a informačních digitálních panelů. Ki-Wi Digital vyvinulo a nadále rozvíjí online ovládací aplikaci pro dálkovou správu digitálních panelů a řízení zobrazovaného obsahu. Řešení od Ki-Wi Digital je vhodné pro retail, reklamní agentury, města i obce a další soukromé i státní organizace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).