Hlavní navigace

SPOLEČNOST DISCOVERY COMMUNICATIONS OSLAVUJE 25. VÝROČÍ OD ZALOŽENÍ

[Tisková zpráva] Česká republika, 17. června – Společnost Discovery Communications již pětadvacet let vyrábí přelomové a inspirativní pořady, které pobavily a poučily miliony zvídavých diváků po celé zeměkouli.

Sdílet

„Discovery Channel je nejrozšířenější placený kanál na světě a disponuje portfoliem programů v každé evropské zemi. To svědčí o naší síle, kvalitě našich pořadů a klientsky orientovaném přístupu k rozvíjení nových iniciativ s našimi partnery,“ uvedla Katarzyna Kieli, SVP, General Manager Discovery Networks Central Europe.

„Discovery působí v České republice již 13 let a velmi nám záleží na tom, abychom si zachovali podnikatelského ducha. Investujeme do pochopení našeho publika a u našich zaměstnanců podporujeme inovaci, což nám umožňuje neustále rozvíjet naše značky, koncepty kanálů a rozšiřovat naši distribuci.“

Společnost Discovery každoročně investuje stovky milionů dolarů do obsahu, aby naplnila misi našeho zakladatele Johna Hendrickse z roku 1985: „vycházet vstříc zvídavým divákům“. Od Iceberg Alley, vůbec prvního pořadu vysílaného na Discovery Channel, po kultovní Sharks Week (který je nyní tak populární, že se na kanálu Animal Planet proměnil v Sharks Month) nebo po seriály zaměřené na některé z největších vědeckých objevů a historických nálezů století. Discovery nadále vyrábí průkopnické a strhující pořady a rozšiřuje pro své klienty možnosti, jak sledovat své oblíbené pořady.

„Od ostatních stanic se lišíme hlavně svou inovativností a už od svého vzniku Discovery dodává přelomový obsah pro každou platformu,“ řekla Katarzyna Kieli, SVP, General Manager Discovery Networks Central Europe. „Společnost Discovery Communications je v mediální branži jedinečná. Jsme televizní průkopníci. Discovery v posledních pětadvaceti letech postupně razila cestu digitálnímu vysílání, vysokému rozlišení a nyní trojrozměrnému obrazu, vzdělávala i bavila, a my to v tom hodláme pokračovat dalších pětadvacet let.“

Discovery má důvod k oslavám i nač se těšit, protože v následujících dvanácti měsících zahájí významné projekty. TLC, v současné době nejrychleji rostoucí zábavní kanál v USA, bude spuštěn na 75 trzích po celém světě a do jara 2011 se dostane do 100 milionů domácností. Discovery Communications v USA rovněž 10. 10. 2010 spustí dětský kanál The Hub, což je joint venture se společností Hasbro, 1. 1. 2011 začne vysílat Oprah Winfrey Network a v partnerství se Sony a IMAXem zprovozní i první kanál, který bude 24 hodin denně a sedm dní v týdnu vysílat trojrozměrně.

Už od samého založení v roce 1985 se Discovery profiluje jako společensky zodpovědná firma, jak na obrazovce, tak v reálném světě. Na počest 25. výročí od svého založení dá Discovery všem svým zaměstnancům příležitost strávit 18. června dobrovolnickou prací pro místní charitativní projekty. Iniciativa „Discover Your Impact Day“ je zcela v souladu s firemní misí a vybízí zaměstnance, aby žili velkoryse a udělali něco pozitivního pro svět v prvním dni globálního dobrovolnictví zorganizovaném společností Discovery.

V České republice do portfolia Discovery patří: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery HD Showcase, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, ID Investigation Discovery. V Evropě, na Středním východě a v Africe vysílá 13 značek Discovery pro 230 milionů kumulativních předplatitelů v 115 zemích, s pořady lokalizovanými do 28 jazyků.

O společnosti Discovery Communications
Společnost Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) je světová mediální jednička v dokumentaristice, která má ve 180 zemích světa více než 1,5 miliardy kumulativních předplatitelů. Discovery umožňuje lidem objevovat svět a uspokojovat svou zvídavost prostřednictvím více než 100 stanic, z nichž přední místo zaujímají kanály Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science a Discovery HD. Je rovněž předním odběratelem výukových produktů a služeb a může se pochlubit diverzifikovaným portfoliem služeb v oblasti digitálních médií včetně HowStuffWorks.com. V Evropě, na Středním východě a v Africe vysílá třináct obchodních značek společnosti Discovery pro 230 miliónů kumulativních předplatitelů ve 115 zemích ve 28 jazycích.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).