Hlavní navigace

Do nového roku s novou komunikací Seznam.cz

[Tisková zpráva] Česká portálová jednička Seznam.cz vstupuje do roku 2011 s novou komunikací. Jejím hlavním cílem je prohloubit vztah se stávajícími uživateli a poukázat na rozsah služeb Seznam.cz, které každý den poskytuje tuzemské internetové populaci.

Sdílet

Již několik let komunikace Seznam.cz nezaznamenala zásadnější změny. Začátek roku 2011 je proto pro Seznam.cz ve znamení startu jeho nové komunikace. Kampaň se objeví od 12. ledna a její hlavní součástí bude televizní spot, který diváci budou mít možnost shlédnout na hlavních českých TV stanicích. 

Chceme uživatelům pomoci uvědomit si, kolik mají důvodů jít na Seznam.cz a jaké stěžejní služby portál nabízí,“ vysvětluje hlavní smysl kampaně Martin Šámal, Senior brand manažer Seznam.cz. 

Uvedení nové komunikace, která si dává za cíl měnit a posouvat vnímání značky Seznam.cz u uživatelů, podpoří i změna sloganu. Změna, která nastává poprvé v historii Seznam.cz, spočívá v nahrazení slova „neznám“ za „hledám“. Registrace nového sloganu „Najdu tam, co hledám“, která proběhla již na jaře roku 2010, vycházela z logiky celkového vývoje, kterým prošel internet a portál samotný od doby, kdy byl vymyšlen slogan původní. „Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam … najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby.“ říká Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz 

Z průzkumu realizovaného v prosinci 2010 společností Factum Invenio vyplývá, že znalost a užívání portálu Seznam.cz je v pozici proti globálním portálům v celosvětovém měřítku unikátní. Seznam.cz zná 100% dotazovaných, využívá ho 87%. Nejčastěji ho používá 49% uživatelů internetu v ČR. Podíl uživatelů internetu, kteří mají jako domovskou stránku nastaven Seznam.cz je 63%. 

Pozice Seznam.cz na českém trhu je založena na budování dlouhodobého vztahu se svými uživateli, ten se v čase vyvíjí a odráží tak i změny ve využívání internetu. Právě na tyto změny chce Seznam.cz reagovat – změnou sloganu i dalším vývojem svých služeb.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).