Digihlídky tvoří tři upravené automobily Škoda Roomster a speciálně proškolené tříčlenné posádky. Hlídky budou zastavovat na frekventovaných místech po celé Praze, především přestupních stanicích MHD, a proškolené posádky budou občany informovat o přechodu na digitální TV vysílání. Digihlídky jsou také připraveny poradit občanům v konkrétních případech a zároveň budou rozdávat Diginoviny, které srozumitelnou formou shrnují veškeré podstatné informace o přechodu na digitální vysílání, a další informační materiály. „Po prvních zkušenostech z terénu musím konstatovat, že digihlídky vzbudily u občanů velký zájem,“ říká Michal Plch ze společnosti Marco international, která tuto promoakci zajišťuje.
„Digihlídky jsou kontaktní částí informační kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání, která započala na podzim loňského roku a v současné době nabírá na síle,“ říká Rostislav Starý, tiskový mluvčí projektu digitalizace TV vysílání. Již od listopadu mají občané například možnost obrátit se na informační linku 800 90 60 30 a navštívit webové stránky www.digitalne.tv, kde se jim dostane všech potřebných informací.