Ocenění Dobrá značka vychází z hodnocení uživatelské přívětivosti, jednoduchosti i kvality služeb. Čtenáři Readers Digest takto hodnotí i další české firmy v několika kategoriích. Ve skupině Internet je Seznam stálicí už od roku 2000.
„Páté ocenění Dobrá značka v kategorii Internet lze chápat jako jubilejní záležitost a opakované potvrzení kvality našich služeb. Bereme to také jako pobídku pro další technologický vývoj Seznamu,“ komentuje výsledek ředitel Seznamu Pavel Zima.
Seznam denně navštíví více než dva miliony uživatelů. První tři z nejnavštěvovanějších služeb na českém internetu patří právě Seznamu – homepage, Novinky.cz, Super.cz. V první desítce má Seznam celkem sedm svých služeb.
Jen od začátku letošního roku nasadil Seznam dvě nové služby: Firmy.cz a Sklik. Další výrazně inovoval: Sport.cz. Některé jsou zatím ve veřejném testu: Seznam zprávy. A připravuje další novinky na mapách, homepage nebo ve fulltextovém vyhledávání.
V dlouhodobé strategii Seznamu je zůstat českou regionální společností, která nebude nabízet jen obsah, ale především povede technologický vývoj internetových aplikací. Uživatelům tak zjednoduší práci s internetem a přinese i očekávaný uživatelský zážitek.