Dobrý web získáním členství v YWACN potvrdil přední postavení v oblasti webové analytiky v České republice. Yahoo! Web Analytics (Y!WA) je pokročilý nástroj pro webovou analytiku, který poskytuje mnoho řešení doposud známých zatím pouze u placených nástrojů jako jsou Omniture SiteCatalyst nebo Unica NetInsight.
„Jsme rádi, že můžeme našim klientům poskytnout další alternativu k ostatním analytickým nástrojům,“ říká Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. Konzultant webové analytiky Pavel Jašek k tomu dodává: „Y!WA poskytuje několik výhod, mezi které patří sledování výsledků v reálném čase, velmi podrobnou práci s individuálními návštěvníky od sledování pohybu po stránkách až po získávání sociodemografických údajů. Věříme, že možnosti tohoto systému pomohou těm, kteří jej začnou využívat, v mnohem lepším využití potenciálu svých webových stránek.“
Nástroj Y!WA je zdarma, je ovšem dostupný pouze přes certifikované partnery. Díky členství v YWACN může Dobrý web svým klientům tento nástroj poskytnout a svými konzultacemi přispět ke správnému měření stránek, nastavení cílů a jejich správnému sledování.
O Yahoo! Web Analytics (http://web.analytics.yahoo.com/)
Yahoo! Web Analytics je vysoce přizpůsobitelný systém pro analýzu webů určený ke zvýšení prodejů a spokojenosti návštěvníků webových stránek, snížení nákladů na internetový marketing a získání nových poznatků o zákaznících.
Ukládáním a zpracováváním dat v čisté nesouhrnné podobě se z Yahoo! Web Analytics stává nástroj, který neslouží pouze k vytváření reportů. Jde o výkonný a vysoce flexibilní analytický nástroj. Ať již data sledovaná v reálném čase, tak i historické údaje je možné okamžitě segmentovat a zobrazovat v přehledných grafech, což pomáhá marketingovým pracovníkům a tvůrcům webů odpovědět na specifické otázky, a tím najít nová řešení, jak zlepšit jejich obchodní výsledky.