Hlavní navigace

Od 1. ledna dochází na FTV Prima k několika výrazným změnám. Všechny tři kanály budou programově naprosto jednoznačně zaměřené, také v organizační struktuře dochází k několika změnám

[Tisková zpráva] V letošním roce chce FTV Prima posilovat vlastní tvorbu na všech třech kanálech. Bude se věnovat vývoji formátů, které naplňují představu televizních diváků o moderní televizní zábavě, a zároveň usilovat o zcela jasnou profilaci všech tří televizních stanic skupiny Prima. Od 1. ledna 2012 jsou všechny tři kanály naprosto jednoznačně zaměřené: Prima family na zábavu pro celou rodinu, Prima COOL pro mladé a pro muže a Prima love plná láskyplného ženského humoru. Diváci tuto změnu zaznamenají zejména v řadě nových formátů vlastní tvorby.

Sdílet

I kvůli tomu dochází od 1. 1. 2012 k několika změnám v organizační struktuře FTV Prima, spol. s r. o. Oddělení vlastní tvorby a rozvoje nových formátů se bude dělit na tým dramatické tvorby a tým zábavní tvorby. Týmy povedou šéfproducenti Šárka Baborovská a Pavel Turner. První z nich se bude zabývat zejména seriálovou tvorbou, druhý bude zaměřený spíše na pořady typu reality show a zábavné pořady. Kromě vlastní tvorby zaznamená změnu i oddělení marketingu. Nově vzniká pozice šéfa PR oddělení, kterou zaujme Marek Winkler.

Pavel Turner
V zábavním průmyslu pracuje více než deset let. Je absolventem Ježkovy konzervatoře a právnické fakulty ZČU Plzeň. V roce 1996 začal pracovat pro Bonton a. s. a postupně prošel různými manažerskými pozicemi v hudebních vydavatelstvích Universal Music a Sony Music. Pro Sony Music vedl poslední tři roky koncertní agenturu Silver Sound Management.

Marek Winkler
Do mediálního světa vstoupil jako tiskový mluvčí první řady reality show VyVolení. Nějaký čas pak pracoval pro Televizi Prima jako externí dramaturg a redaktor. Do public relations se vrátil jako tiskový mluvčí Top TV. Následovala dvouletá zkušenost ve státní správě, konkrétně na ministerstvu vnitra, kde pracoval jako zástupce ředitele odboru tisku a PR. Následně působil jako nezávislý konzultant v oblasti PR a marketingu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).