Hlavní navigace

Doprava až do domu láká české zákazníky

[Tisková zpráva] Zákazníci předního českého internetového prodejce Obchodní-dům.cz stále častěji využívají pro doručení svého nákupu tzv. komfortní dopravu s plnou asistencí řidiče při přesunu, vybalení i kontrole zboží.

Sdílet

Z průzkumu portálu Heuréka.cz, který mapuje chování zákazníků internetových obchodů, vyplývá, že mezi hlavní argumenty pro nakupování v eshopech patří vedle nižší ceny a širšího sortimentu než v kamenných prodejnách i pohodlná doprava zboží až do domu. Tato služba je vítaná především při nákupu zboží větších rozměrů. U většiny internetových obchodů si zákazníci mohou volit hned z několika variant dopravy, přičemž u dražšího zboží je zákazníkům nabízena doprava zdarma. Ovšem v drtivé většině pouze za „první dveře“, což jsou vchodové dveře v bytovém či rodinném domě. U bytového domu tedy jen za vchodové dveře, nikoliv za dveře zákazníkova bytu.

Internetový prodejce Obchodní-dům.cz přitom v souvislosti se zkvalitňováním služeb zákazníkům nabízí již od roku 1998 tzv. komfortní dopravu, v rámci níž se jim ze strany řidiče dostane jednak pomoci při přesunu zboží až do bytu, a to i v případě vyššího patra, jednak asistence při vybalení a kontrole zboží a vyřízení veškerých dokladů, včetně nákupu na splátky. Zboží je vždy doručeno v předem dohodnutý čas a objednat lze i odvoz obalů nebo vysloužilého výrobku. Zákazníci díky této službě ušetří nejen spoustu času, ale i síly a energie.

„Za poslední rok pozorujeme razantní nárůst zájmu o tento typ dopravy, ve srovnání s předchozím rokem jej využilo téměř o 250 % zákazníků více. Nejčastěji jsou komfortní dopravou distribuovány pračky, ledničky a myčky, tedy velké domácí spotřebiče,“ uvedl Petr Šebek, ředitel portálu Obchodní-dům.cz. „Zákazníci kromě pohodlí pozitivně hodnotí i přijatelnou cenu, která je o pouhých 100 Kč vyšší než v případě standardního doručení. Dodání je navíc možné i v pozdních odpoledních či večerních hodinách, což jistě přivítají všichni zaměstnaní lidé s pevnou pracovní dobou,“ dodal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).