Firma oXy Online s.r.o. se rozhodla pro takovou záruční politiku z několika důvodů. „Jakoukoliv přijatou reklamaci opravíme zdarma, ať už je u nás klient měsíc, rok nebo třeba pět let. Nechceme jej jakkoliv znevýhodňovat záruční dobou. Naším záměrem je dodat klientům špičkové řešení včetně všech služeb, které k němu podle našeho mínění patří,“ uvedl obchodní ředitel Štěpán Mrázek.
Dalším důvodem je vývoj samotného řešení, které se jako každý software postupně mění. To, o čem před dvěma roky internetoví prodejci pouze snili, je dnes běžnou součástí řešení a standardní funkcionalitou e-shopů, které dodává oXy Online na trh. „Patříme mezi lídry v oblasti internetových prodejních systémů na českém trhu, naše e-shopová řešení byla opakovaně oceněna Křišťálovou lupou. Špičkový servis je to, co nás odlišuje od konkurence a chceme jej poskytnout všem našim zákazníkům bez rozdílu,“ doplnil obchodní ředitel.
V případě řešení OXID eShop Professional Edition je doživotní záruka součástí poimplementační podpory (maintenance). Doživotní záruku získávají všichni klienti automaticky v rámci tohoto balíčku služeb. Internetový prodejní systém Ready2Go má doživotní záruku zahrnutou přímo v ceně řešení. „Je to proto, že se jedná o e-shop, který je spuštěn v podstatě ihned po objednání. Klient platí vždy cenu na měsíc, součástí této platby je i doživotní záruka řešení s možnými reklamacemi a záručními úpravami systému,“ sdělil produktový manažer Ready2Go Oliver Dlouhý.
Stručně o společnosti oXy Online
Firma oXy Online patří mezi významné české dodavatele e-commerce systémů Ready2Go, OXID eShop a oXySHOP. Je rovněž vydavatelem elektronických médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie.
Úspěch internetových řešení společnosti oXy Online ilustruje například ocenění Křišťálová Lupa 2006 a 2007 a nominace na Křišťálovou Lupu 2008 a 2009 v kategorii e-shop.