Duel lídrů nejsilnějších stran u diváků ČT zabodoval

[Tisková zpráva] Poslední duel předsedů nejvlivnějších stran Jiřího Paroubka a Petra Nečase vysílaný na závěr předvolebního cyklu Otázek Václava Moravce Speciál zasáhl (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost) na programech ČT1 a ČT24 1 milion 486 tisíc dospělých.

Sdílet

Ve čtvrtek 27. května 2010, den před volbami do Poslanecké sněmovny, odvysílala Česká televize simultánně na programech ČT1 a ČT24 poslední vydání z řady Otázek Václava Moravce Speciál. V tomto kole se potkali dva hlavní lídři levice a pravice a je velmi pravděpodobné, že jeden z nich se stane příštím premiérem. 92 minut trvající konfrontace postojů a názorů Jiřího Paroubka (ČSSD) a Petra Nečase (ODS) na stěžejní body programu budoucí vlády zaujala od 21:00 hodin v průměru téměř třičtvrtě milionu dospělých diváků. Duel na ČT1 sledovalo 579 tisíc dospělých (sledovanost 6,5 % při podílu na publiku 18,04 %) a na ČT24 169 tisíc diváků starších 15 let (sledovanost 1,9 % při podílu na publiku 5,26 %).

Zájem o duel projevili více muži a rostl rovněž lineárně s věkem a s výší dosaženého vzdělání diváků. Pořad byl druhým nejsledovanějším čtvrtečním pořadem České televize. V porovnání s předchozími díly Otázek Václava Moravce Speciál se tento duel stal druhým nejsledovanějším. Vyšší sledovanost měla jen předvolební diskuse z Prahy, kterou vidělo v průměru o 41 tisíc dospělých diváků více než včerejší soupeření předsedů ČSSD a ODS. Na čtvrteční Otázky Václava Moravce Speciál se díval každý třetí muž starší 45 let, který v danou dobu sledoval televizní vysílání.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).