Hlavní navigace

Dvakrát více důvodů vstávat s úsměvem!

[Tisková zpráva] Praha, 24.října 2007 Listopadová kampaň Rádia Impuls je stejně jako předchozí kampaň zaměřena na podporu ranního vysílání Haló, tady Impulsovi a nově také na podporu stejnojmenné rozhlasové hry, která se v září vrátila do vysílání. Nyní v ní mohou posluchači vyhrát dvakrát tolik peněz, než kdykoli v minulosti, stačí jen zodpovědět doplňující otázku. Mají zkrátka dvakrát více důvodů vstávat s úsměvem!

Sdílet

Na podporu tohoto programového bloku bude probíhat outdoorová a printová kampaň. Agentura Stratex Communication pro kampaň zajistila 350 billboardů a inzerci v denním tisku a lifestylových časopisech. Kreativního ztvárnění se ujala agentura Leo Burnett.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).