Týdně v průměru ČESKÝ TELECOM přijal více než 8 000 objednávek, rekordní počet objednávek byl zaznamenán 10. týden, kdy jich společnost obdržela téměř 10 000. Rekordní počet instalací byl zaznamenán 11. týden tohoto roku, kdy jich společnost provedla 10 000.
O oblíbenosti vysokorychlostního připojení svědčí vedle nárůstu počtu lokalit a klientů také poslední průzkum mezi samotnými uživateli. Ten prokázal, že zákazníci, kteří mají doma vysokorychlostní internet, u něj tráví v průměru skoro čtrnáct hodin týdně. Naopak domácí uživatelé vytáčeného připojení se s internetem „mazlí“ průměrně jen 4 a půl hodiny týdně. Obě tyto skupiny pak na internetu převážně posílají maily (92 %) a hledají různé informace (98 %). Vzhledem k současnému zrychlování očekávají představitelé ČESKÉHO TELECOMU v nadcházejícím období razantní příklon k využívání počítače a internetu jako skutečného multimediálního prostoru, kde lze jednoduše poslouchat on-line rádia, dívat se na filmy a hrát složité on-line hry s krátkou odezvou.
O reklamní kampani:
Hlavní roli v nové kampani ČESKÉHO TELECOMU hrál opět Jan Kraus. Reklamní spoty, se kterými se diváci setkávali v médiích, informovaly zákazníky o čtyřnásobném navýšení rychlosti služby Internet Expres při zachování původní ceny a o možnosti pořídit si pevnou linku za 1 Kč a získat tisíc minut na volání zdarma.