Praha, 21. listopadu 2008 – Už padesát klientů je účastníkem programu Employee Purchasing Programm (EPP), který nabízí výrobcům a distributorům rozšířit možnosti prodeje svých výrobků nebo velkým společnostem poskytnout svým zaměstnancům i jiné než finanční benefity. Program vznikl v kreativních dílnách agentury Amden, která jej také provozuje, a byl spuštěn v červenci letošního roku. Dosud této možnosti využívají zaměstnavatelé z podnikatelského i státního sektoru, například ČSOB, Česká pojišťovna, IKEA, AERO Vodochody, SZIF, SÚKL, Chára, Česká správa sociálního zabezpečení a celá řada dalších. Dohromady tak představují potenciál řádově 200 tisíc lidí, kteří mají možnost v EPP shopu nakupovat.
Tento benefit umožňuje nákup značkových výrobků za exkluzívní ceny, které jsou o 10 až 30 procent nižší oproti běžnému trhu. V současné době jsou v nabídce renomované značky, jakými jsou například Samsung, Hewlett-Packard, Baumatic, Microsoft, DirectAlpine, HTC, Olympus, Husky, Garmin, Head, Yuki, či Prim.
„Pro zúčastněné značky představuje EPP nový distribuční kanál, vhodný pro budování brandu, na němž si mohou testovat reakce a nákupní chování přesně definovatelné skupiny zákazníků,“ říká manažer společnosti Amden Kamil Kresta. „Další výhodou pro firmy jsou jak nulové vstupní náklady, tak i fakt, že zajišťujeme komunikaci a inovaci nabídek i logistiku a distribuci objednaného zboží. Registrovaní členové EPP dostávají prostřednictvím newsletterů nebo intranetu akční nabídky a marketingové informace, které nám dodávají zastoupené značky.“