Hlavní navigace

Společnost ecommerce.cz dodala rozsáhlý intranetový portál včetně spisové služby a několika dalších aplikací pro Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci

[Tisková zpráva] Brno, 19. března 2008 – Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) převzala od společnosti ecommerce.cz zcela nový intranetový portál včetně samostatné aplikace spisové služby, který komplexně a jednotně řeší vnitřní komunikaci instituce a správu všech dokumentů a procesů.

Sdílet

Původní intranetový portál SZPI historicky plnil služby pro veškerou vnitřní komunikaci firmy. Sloužil pro správu velkého množství dat v mnoha různých formátech, správu právních předpisů, vnitřních předpisů, pracovních postupů, vzorů protokolů a výběrů z tisku. Přístup do systému mají všichni zaměstnanci včetně externích spolupracovníků a představuje jejich důležitý pracovní nástroj. Původní řešení bylo již technicky nedostačující a roztříštěnost správy jednotlivých částí intranetu a množství různých pracovních postupů způsobovalo značné komplikace

Úkolem společnosti ecommerce.cz bylo převést celý obsah stávajícího intranetu pod jednotnou správu a sjednotit proces zveřejňování dokumentů. Důraz byl kladen na zpřehlednění struktury a navržení zcela nové grafické podoby. Důležitým požadavkem bylo podpořit interní oběh dokumentů od jejich přijetí a zaevidování podatelnou, přes zpracování na jednotlivých odborech a uložení do spisovny až po vyřazení skartováním nebo odevzdáním do příslušného oblastního archivu.

Samotné realizaci předcházela podrobná analýza, jejímž cílem bylo zmapovat veškeré požadavky a navrhnout finální stav portálu. Klíčovým cílem bylo především zajištění jednotného postupu správy všech dokumentů.

Společnost ecommerce.cz při realizaci zakázky zajistila také kompletní dodávku potřebného hardwarového vybavení. Součástí rozsáhlého projektu je i následná pětiletá podpora formou vlastního helpdesku.

Ústřední ředitel Státní zemědělské a potravinářské inspekce, Ing. Jakub Šebesta k novému intranetovému portálu říká: „Nový moderní intranetový portál je pro náš úřad velkým krokem kupředu v rámci naší interní komunikace. Naši zaměstnanci na něm najdou naprostou většinu informací, dat i zajímavostí, které potřebují pro svou práci. Portál nám navíc skýtá možnost upravit si jeho nastavení podle osobní potřeby tak, aby byl pro každého z nás uživatelsky co nejpohodlnější. Mí kolegové si pochvalují také velmi příjemný design a jednoduchou správu portálu. Už nyní uvažujeme o dalším rozšíření intranetu o nové aplikace, které by nám mimo jiné mohly například zjednodušit některé administrativní procesy.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).