Svou návštěvností se tak NašePeníze.cz řadí mezi největší ekonomicky zaměřená média v České republice (192000 RU). „Chceme držet krok se současnými trendy a zůstat přitom lidem srozumitelní. Z toho důvodu, jsme se rozhodli pro omlazení a modernizaci designu, která má navíc ještě více zpřehlednit obsah a zjednodušit orientaci čtenářům. „ Uvedl k důvodům změny jednatel a šéfredaktor NašePeníze.cz Martin Slapnička.
Silnou stránkou NašePeníze.cz je zaměření na laickou veřejnost, která se ne vždy orientuje ve složitých termínech používaných v oblasti financí.
Nová grafika bude spuštěna v první jarní den, tedy od pondělí 21. března 2011. Její pracovní náhled naleznete v příloze.
Nového kabátu se dočkají i další média společnosti NašePeníze.cz. Jedná se především o nový technologický magazín Techzon.cz (27 000 RU) a server o vaření ReceptyNaDoma.cz (75 000 RU).
Ekonomický a finanční server NašePeníze.cz vznikl v dubnu 2007 a provozuje jej stejnojmenná společnost NašePeníze.cz, s.r.o.. Zprávy vznikají za pomoci vlastního redakčního týmu. Spolupracujeme také s mnoha odborníky českého finančního trhu. Ekonomické a finanční informace jsou doplněny agenturními zprávami Mediafaxu. Od Prosince 2009 patří ekonomický server NašePeníze.cz do skupiny TISCALI MEDIA, které navštěvuje 1,8 milionu unikátních uživatelů. http://www.nasepenize.cz/o-nas-kontakty.html