Pro vyhodnocování uživatelského chování návštěvníků webových stránek svých klientů používá společnost eMerite software Yahoo! Web Analytics (původně s názvem IndexTools) od října 2007. Jako tzv. Strategický alianční partner pro Českou republiku vytvořila eMerite českojazyčné uživatelské rozhraní softwaru, které v současnosti poskytuje desítkám firem a orgánů veřejné správy. Uživatelé poradenských služeb eMerite mohou využívat monitoring návštěvnosti softwarem Yahoo! Web Analytics (YWA) zdarma, resp. v ceně dlouhodobého konzultačního kontraktu, jehož podstatou je průběžné přizpůsobování klientského webu zjištěným potřebám a přáním návštěvníků.
Předností YWA oproti podobným softwarům pro analyzování návštěvnosti internetových stránek jsou podstatně širší možnosti uživatelských nastavení. YWA umožňuje zjišťovat skutečné motivace, cíle, míru loajality a třeba i sociodemografické ukazatele návštěvníků každého webu (pohlaví, věk apod.). Zkušení e-marketingoví specialisté eMerite dokáží v datech YWA nacházet skryté souvislosti, odhalovat slabá místa každého webu a doporučovat osvědčená řešení k jejich nápravě.
„Je nám ctí být jediným českým zástupcem mezi 57 firmami, které si společnost Yahoo! zvolila při založení sítě svých partnerů,“ poznamenal k zařazení eMerite s.r.o. do Yahoo! Web Analytics Consultant Network ředitel společnosti Martin Petrášek. „Během dvou let praxe s YWA se již mnoho našich klientů přesvědčilo o tom, že je pro ně výrazně přínosnější pověřit zefektivňováním jejich webu specializovanou firmu používající špičkový analytický nástroj, než aby se sami prokousávali změtí statistických dat z bezplatného softwaru,“ doplnil Petrášek.
Klienty eMerite jsou např. agentura CzechTrade, Český rozhlas, ČSSD, Emco, Komerční banka, Ministerstvo průmyslu a obchodu, OREA Hotels, Ředitelství silnic a dálnic, server Zájezdy.cz, krajské úřady, města a obce a řada dalších provozovatelů webových stánek.