ČT1 v sobotu odpoledne a večer sdílela čtyři zpravodajské vstupy, ve kterých diváky informovala o volebním dění. Tato spolupráce kanálů ČT24 a ČT1 opět přinesla výsledky – jmenované volební pořady oslovily obrovské množství diváků – celkově jich bylo 2 794 000 (uvedené číslo je tzv. zásah/reach – tedy počet lidí, kteří si některou z částí volebního vysílání pustili na aspoň tři minuty kontinuálně). Nečekaný zájem diváků o komunální a senátní volby, jež obvykle nejsou tak atraktivní, je pro zpravodajský tým ČT24 skvělou zprávou o tom, jak se lidé věnují veřejnému dění.
ČT24 žila o víkendu volbami bezezbytku. Zejména v sobotu odpoledne se více než vyrovnala trojici největších celoplošných stanic – sledovanost volebního speciálu od 13:45 do 18:57 v průměru činila 3,1 % dospělých, což v absolutních číslech znamená 277 000 diváků. A podíl na publiku (share) tohoto více než pětihodinového maratonu se vyšplhal na hodnotu 15,43 %. Například v půlhodině mezi 18:00 a 18:30 byla ČT24 druhou nejsilnější stanicí na českém televizním trhu. Výborných výsledků dosáhly i nedělní volební Otázky Václava Moravce se šéfy sněmovních stran a hlavními aktéry boje o křeslo pražského primátora. Na první hodinu se dívalo na obou programech průměrně 663 000 lidí (rating 7,5 %, share 33,15 %). Druhou hodinu (pouze na ČT24) sledovalo 320 000 lidí (rating 3,6 %, share 14,92 %).