Hlavní navigace

Epicor: rychlé reakce na požadavky zákazníků i v terénu

[Tisková zpráva] Praha 23. listopadu 2010 – Společnost Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), přední dodavatel softwarových řešení pro řízení podnikových procesů, oznámila všeobecnou dostupnost nové mobilní aplikace Epicor Mobile Sales Assistant, která poskytuje uživatelům v terénu pohotový přístup ke skladovým zásobám, přesným údajům o cenách a zákaznících a umožňuje jim budovat hlubší obchodní vztahy prostřednictvím okamžité reakce na zákaznické příležitosti. Aplikace je plně integrována s ERP i CRM řešeními Epicor, díky čemuž mohou uživatelé v terénu okamžitě přistupovat i k podrobným informacím o zákaznickém účtu, maximalizovat užitek ze zákaznických objednávek a poskytovat špičkovou službu zákazníkům.

Sdílet

„Epicor Mobile Sales Assistant je skvělá novinka produktové řady Epicor Mobile,“ řekl James Norwood, senior viceprezident produktového marketingu společnosti Epicor. „Používání mobilních zařízení má jednoznačně vzestupný trend, protože firmy vnímají podniková mobilní řešení jako životaschopný prostředek, jak maximalizovat produktivitu pracovníků v terénu a zvýšit spokojenost zákazníků. Epicor Mobile Sales Assistant se hladce synchronizuje s ERP systémem Epicor a zaručuje, aby kvůli cestování nedocházelo ke ztrátám prodejních a servisních příležitostí a aby byly okamžitě podchyceny potřeby zákazníka.“  

Architektura pro efektivní  prodej a distribuci v terénu 

Epicor Mobile Sales Assistant je víc než jen jednoduchá aplikace pro mobilní zařízení. Osvědčená třívrstvá architektura Microsoft a technologie synchronizace s databází dávají terénním pracovníkům do rukou relevantní funkce ERP se spolehlivostí a integritou, jakou od řešení Epicor očekávají. Epicor Mobile Sales Assistant může fungovat v připojení i bez připojení k ERP systému Epicor. V mobilním zařízení běží vlastní databáze Microsoft SQL Server Compact, a ta může po synchronizaci s komponentou Mobile Server fungovat offline a samostatně. Když je k dispozici připojení, informace o produktech, cenách, prodeji a transakcích se automaticky synchronizují mezi mobilním zařízením a ERP systémem. Uživatelé v terénu tak mohou uskutečňovat obchodní transakce, kdekoli se jim to hodí, bez ohledu na polohu a dostupnost připojení.  

Rychlejší cyklus od objednávky k úhradě díky chytřejším pracovním postupům 

Pomocí aplikace Epicor Mobile Sales Assistant mohou pracovníci v terénu přímo na mobilních zařízeních okamžitě uskutečňovat obchodní transakce. Mohou tak v terénu vytvářet přesné cenové nabídky, zakládat a plnit objednávky, fakturovat a přijímat platby za prodávané zboží a služby, což podstatně zkracuje cyklus od objednávky k úhradě ze dnů na minuty. V přímé vazbě na Epicor CRM mohou terénní pracovníci vidět relevantní informace o zákazníkovi, například požadavky na doplnění zásob a přesné ceny, přesně doplnit zboží a podle potřeby na místě upravit objednávky.  

Mobilní  přístup k dodavatelskému řetězci znamená více činností s přidanou hodnotou 

Epicor Mobile Sales Assistant je robustní  řešení, které v reálném čase poskytuje přehled o úrovni skladových zásob, a tak pomáhá podstatně omezit objem nevyřízených objednávek, zvýšit prodej a celkovou spokojenost zákazníků. Poskytuje všechny potřebné funkce pro zobrazení aktuálních informací o zásobách a cenách, takže zákazníci mají jistotu včasné dodávky požadovaného produktu. Obchodníci v terénu mohou okamžitě vyhledávat ve skladu. Díky tomu mohou jednak okamžitě dodávat dostupné zboží a také si mohou zajistit zboží z jiných skladů v regionu pomocí funkcí křížového prodeje, které mobilní aplikace rovněž nabízí. 
  
 

O společnosti Epicor Software Czech

Epicor Software je předním globálním poskytovatelem softwarových řešení pro odvětví výroby, distribuce, maloobchodu, pohostinství a služeb. Svým 20 000 zákazníkům ve více jak 150 zemích poskytuje společnost Epicor integrovaná softwarová řešení pro řízení podnikových procesů, s jejichž pomocí dokážou firmy zákazníků zvyšovat efektivitu a ziskovost, konkrétně jsou to systémy podporující plánování a využití podnikových zdrojů (ERP), řízení péče o zákazníky (CRM), řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce (SCM) a řízení operací v oblasti maloobchodu (retail). V České republice a na Slovensku působí společnost Epicor Software již 17 let. ERP řešení Epicor zde využívá přes 200 společností a s tímto softwarem pracuje více než 3 000 koncových uživatelů. Více informací naleznete na www.epicor.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).