Hlavní navigace

Reklamní síť Etarget zpřístupnila novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce.

[Tisková zpráva] Praha, 6. října 2010 – Etarget zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat.

Sdílet

Reklamní síť Etarget zpřístupnila novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce. Praha, 6. října 2010 – Etarget zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat.

Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, jejichž úlohou je pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů. „Z každoročních statistik je vidět, že nákupní aktivita lidí pomalu roste již koncem října. Změny v našem systému mají pomoci podnikatelům a marketérům podchytit nadcházející sezónu správnými marketingovými nástroji , protože na přípravu mají již necelý měsíc,“ odpověděl Josef Kovář, Country Manager společnosti Etarget pro Českou republiku. „Samozřejmě, změny nejsou zavedené jen pro tuto vánoční příležitost, pomohou klientům dlouhodobě i mimo sezóny vánočních nákupů.“

1. Vylepšený design – podle zpětné vazby našich klientů Etarget změnil navigaci v kontě. Uživatelé tak mají k dispozici víceúrovňové menu s novým uspořádáním jednotlivých položek.

2. Přehledy – V inzerentském kontě vznikly přehledy, tedy statistiky kampaní klienta v jednoduchém grafickém provedení.

3. Katalog stránek – stránky, na kterých se zobrazují kontextové odkazy klientů, Etarget roztřídil do několika kategorií podle jejich obsahu. Pokud klient chce, aby se jeho reklama zobrazovala například jen na stránkách s tematikou auto-moto, stačí, pokud při zadávaní reklamního odkazu klikne na požadované políčko kategorie. Klient tak může oslovovat své zákazníky mnohem efektivněji.

4. Zjednodušené zadávání odkazů a klíčových slov – uživatelé od dnešního dne na jedné obrazovce uvidí formulář pro zadávání textu a jednotný formulář pro produktová i zákaznická slova. Na té samé stránce zároveň zadají i cenu slov. Samozřejmě, pro detailní nastavování mohou využít i podrobný formulář, který je k dispozici po přepnutí.

V nejbližším období Etarget chystá ještě několik dalších změn:
uvede geotargeting (regionální cílení)
rozšířené statistiky
zjednodušení práce s rozpočtem

ETARGET je dodavatelem cílené internetové reklamy. Společnost působí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku,Bulharsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku. Svým klientům poskytuje možnost zobrazování svého odkazu na rozrůstající se síti partnerských informačních a vyhledávacích portálů. www.etarget.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).