Pokud si zadavatel reklamy v Etargetu aktivuje službu EtargetCall, u jeho reklamních odkazů na internetu se objeví zelená ikonka telefonu. Po kliknutí na ikonku se bude zákazník moci přímo a bezplatně telefonicky spojit se zástupcem firmy.
„Pokud zákazníka Vaše reklama osloví, má možnost ihned se s Vámi spojit a dohodnout si např. nákup nebo se o produktu alespoň podrobně informovat. Je to vynikající formát reklamy především pro menší firmy, které potřebují přímý kontakt se zákazníkem, ale na své si přijdou i velké firmy vybavené call centrem,“ řekl ke spuštění reklamy Josef Kovář, country manažer společnosti Etarget.
Služba EtargetCall telefonický hovor pro volající nezpoplatňuje, náklady nese inzerent a pohybují se v rozmezí 0,7 – 2,28 korun za půl minuty hovoru podle operátora. Administrační systém umožňuje zadavateli reklamy nastavit denní dobu, v rámci níž ho zákazníci mohou kontaktovat, a pro každý odkaz i samostatné telefonní číslo.
Click-to-call reklamy ve světě provozuje například i společnost Skype. „V klasické internetové reklamě jsme se postavili do konkurence proti světoznámé značce Google a daří se nám jí velmi dobře čelit v několika zemích Evropy. S formátem click-to-call reklam vstupujeme na území další velké značky – Skype – která si click-to-call zvolila za jeden ze svých revenue modelů. Věříme, že i na tomto poli se nám podaří uspět,“ dodáva Kovář.
Službu EtargetCall spustila reklamní síť na technickém řešení Indafon 2.0.
Co je to Etarget
Etarget je reklamní síť s více než 80% zásahem české internetové populace. S reklamou Etarget se nejčastěji můžete setkat v podobě krátkých textových odkazů pod články v internetových médiích, na sociálních sítích nebo jako s textovou reklamu ve videích.
Co je to click-to-call reklama
Click-to-call (CTC) je název služeb, které proměňují návštěvnost webové stránky v přímou telefonickou komunikaci mezi firmou a zákazníkem.
Jak EtargetCall funguje
- Zadavatel reklamy si v reklamním systému Etarget aktivuje službu EtargetCall.
- Návštěvník webu, kde je umístěna reklama, uvidí vedle reklamy zelenou ikonku telefonu.
- Po kliknutí na ikonku se návštěvníkovi načte webová stránka inzerenta spolu s oknem určeným pro telefonování, odkud může firmě zavolat přímo z prohlížeče (potřebuje jen mikrofon a sluchátka či reproduktory).
Přehled produktů reklamní sítě Etarget
- textová reklama ve vyhledávačích
- textová reklama u článků v internetových médiích (více než 1000 českých médií)
- textová reklama s obrázkem
- Eshop Ads (speciální formát reklamy pro e-shopy)
- EtargetCall – click-to-call reklama