Po redesignu konta se jedná o další novinku, která firmám pomůže připravit se na nadcházející období Vánočních nákupů.
Geotargeting je v podání Etargetu hodně jednoduchý – stačí, když si klient při zadávání reklamy označí kraje, ve kterých chce inzerovat a jeho reklamní odkaz se bude zobrazovat na našich partnerských stránkách jenom návštěvníkům z daného regionu. Nejedná se přitom jenom o stránky s regionálním obsahem, ale i o stránky jako iDnes.cz, nebo Živě.cz.
„Regionální cílení funguje na bázi IP adres v kombinaci s dalšími službami. Díky nim se nám podařilo dosáhnout vysokou přesnost cílení,“ říká Alexandra Serdahelyová, produktová manažerka Etarget a dodává: „Geotargeting jsme připravili především pro klienty s regionální působností, kteří nepotřebují cílit na celou Českou republiku. Platí jenom za relevantní návštěvníky z jejich regionu.“
Etarget
ETARGET je dodavatelem cílené internetové reklamy. Společnost působí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku, Bulharsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku. Svým klientům poskytuje možnost zobrazování svého odkazu na rozrůstající se síti partnerských informačních a vyhledávacích portálů. www.etarget.cz