Hlavní navigace

Etarget výhradním dodavatelem kontextové reklamy pro Lidovky.cz

[Tisková zpráva]

Sdílet

ETARGET výhradním dodavatelem kontextové reklamy pro Lidovky.cz

Společnost ETARGET, významný dodavatel „pay-per-click“ placených výsledků vyhledávání na českém, slovenském a maďarském trhu, se od 1. listopadu 2005 stane výhradním dodavatelem kontextové reklamy pro nově spuštěný server Lidových novin Lidovky.cz. „MAFRA a ETARGET spolupracují již od února roku 2004 a volba ETARGETU pro Lidovky.cz je jen potvrzením úspěšnosti této spolupráce,“ uvádí k rozšíření spolupráce Petr Marek, obchodní ředitel mediální skupiny MAFRA, a.s." Kontextové odkazy ETARGET budou uveřejňovány u každého článku na serveru Lidovky.cz. To podle statistik NetMonitoru znamená téměř 54 milionů zobrazených inzerátů měsíčně.
Igor Léska, manager pro strategická partnerství společnosti ETARGET dodává:„Těší nás, že náš systém kontextové reklamy si největší mediální skupina v ČR cení natolik, že se rozhodla nám svěřit i svůj nejnovější zpravodajský projekt.“

ETARGET dnes kromě serveru Lidovky.cz poskytuje kontextové odkazy i na další weby vydavatelství MAFRA, mezi které patří veškeré obsahové portály skupiny IDNES. V systému společnosti ETARGET se neplatí za zobrazení odkazu, ale až za kliknutí na něj. Mezi slova, o která je v rámci kontextové reklamy největší zájem, patří například vozík, klávesnice nebo stěhování, jejichž cena překračuje 20 Kč za jedno kliknutí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).