EURÓPA 2 spouští první kampaň

[Tisková zpráva] Praha, 4.leden 2010 – Nejmladší rádio ve slovenském éteru Európa 2 spouští od 6.ledna launchovací kampaň. První kampaň Európy 2 představuje značku a claim: „MAXXIMUM MUZIKY.“

Sdílet

První fáze reklamní kampaně zahrnuje televizi, tisková média a internet. Spuštění vysílání bylo podpořené také silným PR. „Kampaň je zaměřená na naši primární cílovou skupinu, kterou jsou mladí, dynamičtí lidé se zájmem o trendy věci a hlavně dobrou hudbu,“ řekl o první kampani Petr Vladyka, ředitel české EVROPY 2 a dočasný programový ředitel slovenské Európy 2.

Rádio připravuje podporu značky také prostřednictvím podlinkových aktivit: „Budeme se účastnit a podporovat velké akce, určené naší cílové skupině a našim posluchačům. Máme před sebou dlouhou cestu, na kterou se velmi těšíme a budeme bojovat o každého potencionálního posluchače,“ dodal Petr Vladyka.

Multiregionální rádio EURÓPA 2 patří do mediální skupiny Lagardére, která po celém světě provozuje 22 rozhlasových stanic. Vysílat začalo 12.prosince 2009 na frekvencích zaniklého Rádia Okey.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).