První fáze reklamní kampaně zahrnuje televizi, tisková média a internet. Spuštění vysílání bylo podpořené také silným PR. „Kampaň je zaměřená na naši primární cílovou skupinu, kterou jsou mladí, dynamičtí lidé se zájmem o trendy věci a hlavně dobrou hudbu,“ řekl o první kampani Petr Vladyka, ředitel české EVROPY 2 a dočasný programový ředitel slovenské Európy 2.
Rádio připravuje podporu značky také prostřednictvím podlinkových aktivit: „Budeme se účastnit a podporovat velké akce, určené naší cílové skupině a našim posluchačům. Máme před sebou dlouhou cestu, na kterou se velmi těšíme a budeme bojovat o každého potencionálního posluchače,“ dodal Petr Vladyka.
Multiregionální rádio EURÓPA 2 patří do mediální skupiny Lagardére, která po celém světě provozuje 22 rozhlasových stanic. Vysílat začalo 12.prosince 2009 na frekvencích zaniklého Rádia Okey.