Hlavní navigace

Evropa 2 je opět nejposlouchanějším hudebním rádiem pro mladé lidi v ČR

[Tisková zpráva] Praha 08. 02. 2007 – Hudební rádio Evropa 2 je podle aktuálního měření poslechovosti rádií za druhé pololetí loňského roku opět ve skvělé kondici. Každý den ji poslouchá 911 000 příznivců, alespoň jednou týdně si ji naladí 1 695 000 lidí a její celkový podíl na trhu dosahuje hodnoty 9,6 procenta. Evropa 2 je také bezkonkurenčně nejznámější značkou rozhlasového trhu v ČR – téměř 3,5 milionu lidí uvádí název této stanice na otázku, jakou značku rádia si spontánně vybaví. Když pak měli respondenti uvést, jakou rozhlasovou stanici poslouchají nejčastěji, opět zvítězila Evropa 2, kterou si nejčastěji naladí více než jeden milion posluchačů.

Sdílet

„Evropa 2, jako dlouhodobě nejposlouchanější hudební rádio České republiky, zažívá od loňského roku nejúspěšnější období ve své historii, neboť tato značka přitahuje více posluchačů než kdykoli předtím,“ podtrhuje Petr Vladyka, ředitel programu. „Evropa 2 je synonymem pro nejlepší mix aktuální muziky, a to z ní činí stabilního lídra mezi hudebními rádii.“

„Koncept hudebního rádia je posluchačsky osvědčený, a proto je i velmi atraktivní pro zadavatele reklamy, kteří se zaměřují na cílovou skupinu mladých lidí ve věku 19 až 29 let,“ vysvětluje Michal Beran, obchodní ředitel mediálního zastoupení Regie Radio Music. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 lídrem trhu s 741 000 pos­luchači a s tržním podílem 16,9 %. Opět stabilně bezkonkurenční je její pozice ve věkových skupinách 12–19 a 20–29, přičemž v první zmiňované kategorii dosahuje velmi vysokého tržního podílu 33 procent.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).