Evropa 2 je nejúspěšnějším rádiem ve středních a velkých městech, první příčku ovládá v Karlovarském a v Libereckém kraji a také v klíčovém regionu Praha a střední Čechy.
Ve své hlavní, důležité cílové skupině, 12 – 39 let, je Evropa 2 i nadále bezkonkurenčním lídrem a její podíl na trhu činí ohromujících 16,5%.
"Potěšilo mě, že se ve výsledcích odráží dlouhodobá kvalita a síla produktu jako takového, ať už bychom vzali jako kritérium kterýkoliv obecný faktor – program, marketing či web nebo také konkrétní kroky a akce Evropy 2, např. strategické partnerství s Talentmánií na TV Nova či čerstvě uzavřenou dohodu s ČMFS,“ říká Petr Vladyka, ředitel Evropy 2.
„Pro rádio Evropa 2 by zadavatelé jen těžko hledali alternativu, je na českém trhu unikátní nejen skvělým zásahem cílové skupiny 12–39, ale především tím, jak s ní umí pracovat a komunikovat“, říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.