„Jitka Augustinová se již před lety stala součástí našeho rádia a nyní se k nám po čtyřech letech vrací, obohacená o důležité pracovní i životní zkušenosti. Věřím, že se s prostředím, které zná, rychle sžije a bude skvělou oporou svého týmu,“ říká k jejímu nástupu Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardère Active ČR, která rádio Evropa 2 zastřešuje.
Rádio Evropa 2, které patří do nejsilnější trojky českého éteru, si v důležité skupině 12–39 let dlouhodobě udržuje prvenství a je považováno za hudebního trendsettera.
„Tuto pozici považuji za výzvu. Evropa 2 je nejlepší rádio pro mladé a je synonymem zábavy i nad rámec vysílání. Budu usilovat o to, aby Evropa 2 dál pokračovala v cestě, kterou se ubírá – maximum nejlepší muziky, špičkoví DJs a neotřelá zábava, to je to, co naše posluchače baví," komentuje svůj příchod do Evropy 2 Jitka Augustinová.
Ve společnosti Lagardère Jitka Augustinová pracovala od roku 2005. Podílela se na přípravě strategických analýz rozhlasového trhu pro programy rádií Evropa 2, Frekvence 1, Bonton a po svém odhodu ze zaměstnanecké pozice na výzkumech spolupracovala externě. Za svého působení v jižních Čechách zastávala pozici tiskové mluvčí města Český Krumlov, posléze marketingové ředitelky Budějovického měšťanského pivovaru. Absolvovala Mediální studia a žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně.