„Evropa 2 letos oslaví své dvacáté narozeniny a přízeň našich posluchačů je pro nás nejcennějším dárkem. My naopak chystáme spoustu dárků, novinek, překvapení a také výjezdových akcí, které budou pojaté jako regionální narozeninové oslavy a zároveň poděkování našim posluchačům a věrným fanouškům,“ říká Petr Vladyka, ředitel rádia Evropa 2.
Evropa 2 také i nadále ovládá první příčku poslechovosti v Praze, Libereckém, Královohradeckém a Karlovarském kraji a také v důležité cílové skupině 12 – 39 let, přičemž v této cílové skupině činí její podíl na trhu ohromujících 17,9%.
„S výsledky jsme spokojení,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel RRM. „Mile mě překvapila vysoká afinita v atraktivní cílové skupině muži, kde se stala Evropa 2 historicky poprvé nejposlouchanějším rádiem na trhu.“