Hlavní navigace

Evropa 2 pokračuje i v listopadu ve své úspěšné reklamní kampani

[Tisková zpráva] [Praha 10. listopadu 2005] -- Posledním měsícem pokračuje nyní imageová reklamní kampaň rádia Evropa 2, která je postavena na motivu MaXXimum Muziky. Kreativa zůstala stejná jako v minulé vlně a byl využit i obdobný rozsah reklamních médií -- několik stovek billboardů po celé republice a z tisku pak týdeníky a měsíčníky relevantní pro cílovou skupinu 12 až 39 let -- v této skupině je Evropa 2 totiž stabilním lídrem trhu.

Sdílet

Naše reklamní kampaně Evropy 2 dlouhodobě zdůrazňují hudební image tohoto rádia pro mladé, vysvětluje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Evropy 2. Postupně tak vznikly billboardy a inzeráty v tisku, které jsou dlouhodobě srozumitelné, snadno rozpoznatelné a elegantní. Vzhledem k tomu, že na sebe jednotlivé vlny kampaně navazují, úspěšně udržujeme v naší cílové skupině obraz Evropy 2 jako rádia pro mladé, které hraje ten nejlepší mix současné muziky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).